  • 1. Data: 2012-12-14 23:01:21
    Temat: I po Neste
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,127258,13047142,
    Shell_przejmuje_polskie_stacje_Neste.html

    Zawsze było parę groszy taniej, u mnie w czasach przed-lpg zatankowanie
    kotła 70l benzyny robilo jednak różnicę. Szkoda.

  • 2. Data: 2012-12-14 23:19:34
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-14 23:01, Iglo pisze:
    > Zawsze było parę groszy taniej, u mnie w czasach przed-lpg zatankowanie
    > kotła 70l benzyny robilo jednak różnicę. Szkoda.
    Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
    kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Właściwie
    jakieś 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

    Maciek

  • 3. Data: 2012-12-15 04:08:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy
    > hot-dogiem, kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych
    > pierduł. Właściwie jakieś 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

    Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?
    Polska to dziwny kraj :)

    Choć Shell pewnie nie postawi od razu budynków obok stacji to może
    wprowadzić swoch mobilnych debilków na stacje samoobsługowe i podniesie
    ceny.

    nie padaj duchem
    z drugiej strony "Orlen wprowadza samoobsługowe tankomaty"
    http://tinyurl.com/czerpx3

    "Tankomaty w Warszawie umożliwiają realizację płatności za paliwo
    kartami płatniczymi lub kartami Flota i OpenDrive - międzynarodową
    kartą flotową Orlenu. Cała transakcja dokonywana jest bez udziału
    obsługi stacji, w formie samoobsługowej. Tankomaty nie przyjmują jednak
    gotówki."

    co odfiltruje ślimaków z banknotami i miejmy nadzieje zniechęci ich od
    pojawia się tam.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-12-15 04:27:03
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
    > kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Właściwie
    > jakieś 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

    z tych samych powodow tam tankowalem. brakuje mi najbardziej takiej
    stacji z lpg. neste cos obiecywalo pare lat temu ze wprowadza. no i lipa.

  • 5. Data: 2012-12-15 07:48:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 04:27:03 +0100, chwdp napisał(a):

    > z tych samych powodow tam tankowalem. brakuje mi najbardziej takiej
    > stacji z lpg. neste cos obiecywalo pare lat temu ze wprowadza. no i lipa.

    Póki co w PL nie można samodzielnie tankować LPG. Ma to się zmienić na
    szczęście już wkrótce.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2012-12-15 07:58:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?

    > Polska to dziwny kraj :)

    Realowi nie wyszło, bo nie zapewniał odpowiedniej ilości ludzi w stosunku do
    potrzeb.
    Zawsze otwartych kas było tak z 3 razy za mało.
    Więc nie dziwota, że ludzie nie kupowali, jak gdzie indziej mieli niedrożej,
    zazwyczaj lepiej i bez takich kolejek pod kasami.

    Ale to, że w Polsce sprzedaje się paliwo praktycznie bez marży, to
    faktycznie dziwne.

  • 7. Data: 2012-12-15 10:07:45
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-12-15 04:08, PiteR pisze:

> [...]
    > gotówki."
    >
    > co odfiltruje ślimaków z banknotami i miejmy nadzieje zniechęci ich od

    nie postawią klasycznych budynków bo najczęściej nie będą mieli na to
    miejsca. Chyba ze mówimy o takich stróżówkach jak często ma stacja
    1-2-3, gdzie płacisz w okienku. Zresztą przy SCC w Katowicach jest taki
    shell z szlabanami i płacisz w okienku- oczywiście zawsze musi kobita
    polecić Redbula dwa w cenie jednego :).
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 8. Data: 2012-12-15 10:58:50
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > Zawsze było parę groszy taniej, u mnie w czasach przed-lpg zatankowanie
    > kotła 70l benzyny robilo jednak różnicę. Szkoda.

    Ale nie wiesz, czy przypadkiem shell nie planuje podziałać na działce
    samoobsługowej? :)

  • 9. Data: 2012-12-15 12:48:41
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-12-15 07:48, MadMan pisze:

    > Póki co w PL nie można samodzielnie tankować LPG. Ma to się zmienić na
    > szczęście już wkrótce.

    He he, już widzę jak gaziarze będą mieli masę ludków przekładających
    wlewy spod spodu w bardziej cywilizowane miejsca :D

    Pozdro !

  • 10. Data: 2012-12-15 13:37:37
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-12-15 04:27, chwdp pisze:

    > z tych samych powodow tam tankowalem. brakuje mi najbardziej takiej
    > stacji z lpg. neste cos obiecywalo pare lat temu ze wprowadza. no i lipa.

    ABC statoila jest.