  • 1. Data: 2012-08-31 11:54:43
    Temat: I znow ta N-ka
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    I znow zaczyna sie zabawa z N-ka. W zeszlym roku wyslalem
    wypowiedzenie, dopiero po tym laskawie otrzymalem rozsadna cene za
    podstawowe pakiety (54zl) z umowa na rok. Dzisiaj do mnie dzwonia z
    informacja, ze umowa dobiega konca i moge dostac kolejna za 69zl
    (podstawowe + npremium) lub utrzymac istniejaca za 54zl na kolejne
    18miesiecy. Jesli nie wybiore zadnej, abonament wyniesie 98zl.
    Czy znow mam sie bawic w wypowiadanie .. czemu tam wiecznie te
    promocje? Czy nie moze byc jak mam w PLUSGSM lub Netia .. wygasa mi
    umowa to przechodzi na czas nieokreslony i dalej place jak placilem.
    Jakies rady?

    --
    tyran

  • 2. Data: 2012-08-31 12:18:33
    Temat: Re: I znow ta N-ka
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-31 11:54, tyran pisze:

> [...]
    > promocje? Czy nie moze byc jak mam w PLUSGSM lub Netia .. wygasa mi
    > umowa to przechodzi na czas nieokreslony i dalej place jak placilem.

    no takich ludzi mądrych zatrudniają.
    widać liczą na naiwność, wystarczy zapomnieć i płacisz więcej.
    proponują Ci 54 zł, a dla nowych jest 49,90 :-)
    ja nawet bym nie dyskutował. wypowiedziałbym i wziął nowy,
    choć uwzględniając aktywację wyjdzie podobnie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-08-31 12:39:29
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Fri, 31 Aug 2012 12:18:33 +0200
    pawell32 <p...@n...pl> wrote:

> [...]
    > ja nawet bym nie dyskutował. wypowiedziałbym i wziął nowy,
    > choć uwzględniając aktywację wyjdzie podobnie.

    Najgorsze jest to, ze musze druga TV wziasc do drugiego mieszkania ..
    a nie mam zamiaru co roku palowac sie z dwoma abonentami i ich
    przedluzaniem czy po darmowych 4 miesiacach pamietac by wylaczac
    pewne pakiety.

    A interesuja mnie glownie bajki, sport, discovery, zadko filmy ..
    generalnie pakiet podstawowy .. do 50zl z nagrywaniem.

    --
    tyran

  • 4. Data: 2012-08-31 13:21:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 31 Aug 2012 12:39:29 +0200, tyran napisał(a):

> [...]
    > a nie mam zamiaru co roku palowac sie z dwoma abonentami i ich
    > przedluzaniem czy po darmowych 4 miesiacach pamietac by wylaczac

    Dlatego weź cyfrę z multiroomem, zapłacisz tylko jeden abonament. Multiroom
    w cyfrze to dwie niezależne karty, których można używać gdziekolwiek.
    Obsługa jest tak samo chamska jak w ence, ale przynajmniej będzie tylko
    jedna umowa do obsługi

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2012-08-31 13:46:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-31 12:39, tyran pisze:
> [...]
    > a nie mam zamiaru co roku palowac sie z dwoma abonentami i ich
    > przedluzaniem czy po darmowych 4 miesiacach pamietac by wylaczac

    z tego co pamiętam chyba od tego odeszli i pakiety promo
    miały się same wyłączać

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 6. Data: 2012-08-31 20:08:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > A interesuja mnie glownie bajki, sport, discovery, zadko filmy ..
    > generalnie pakiet podstawowy .. do 50zl z nagrywaniem.

    Kupujesz własny sprzęt, bierzesz TnK lub inny prepaid i po sprawie.

  • 7. Data: 2012-09-01 10:52:21
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-08-31 20:08, Cavallino donosi, że:

    > Użytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kupujesz własny sprzęt, bierzesz TnK lub inny prepaid i po sprawie.

    Popieram:
    Z prepaidów chyba najkorzystniej w tej chwili wziąć TnK i zrobić
    bezpłatną migrację na SmartHD
    Chyba w tej chwili najtańszy prepaid z HD - przy zasileniach na 1, 3, 6
    miesiące ceny te same co w zwykłym TnK - 16-20 zł/mc.
    No i nieparowana karta - działa w zasadzie w każdym tunerze z Conax,
    można podzielić splitterem lub tunerami z sharingiem.
    Kanały:
    - 5 kanałów HD
    - Wszystkie podstawowe w tym kanały TVN, Polsat, publiczna
    - Discovery, Kino Polska, Seriale, AXN
    - Sport: nSport, Orange Sport, TVP Sport
    - bajki: Disney Channel + pasma dla dzieci w innych stacjach (np. TVS 18-20)
    Cała oferta:
    https://n.pl/nsklep/Content/pdf/Rozklad_kanalow_z_of
    erty_smart_HD.pdf

  • 8. Data: 2012-09-01 18:12:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > miesiące ceny te same co w zwykłym TnK - 16-20 zł/mc.
    > No i nieparowana karta - działa w zasadzie w każdym tunerze z Conax,

    Dobrze rozumiem, coś zmienili i wszystkie kanały HD z oferty TnK HD masz na
    nieparowanej karcie?

  • 9. Data: 2012-09-01 18:19:53
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-09-01 18:12, Cavallino donosi, że:

> [...]
    .pl...

    > Dobrze rozumiem, coś zmienili i wszystkie kanały HD z oferty TnK HD masz
    Nastał dzień 2012-09-01 18:12, Cavallino donosi, że:>>> Kupujesz własny
    sprzęt, bierzesz TnK lub inny prepaid i po sprawie.

    > Dobrze rozumiem, coś zmienili i wszystkie kanały HD z oferty TnK HD masz
    > na nieparowanej karcie?
    Nie wszystkie, ale 5: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, a pakiet SD jest
    rozszerzony o kanały Polsatu, TVP Seriale, AXN, Orange sport.
    Karta ta sama z TnK HD.
    Linka do listy kanałów dałem w poprzednim poście.

  • 10. Data: 2012-09-01 20:58:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup

    > Nie wszystkie, ale 5: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7,

    LOL !!!!
    Normalnie bez Polsatu w HD to żyć się nie da.....
    Resztę to u konkurencji w HD dają za friko praktycznie.

    >a pakiet SD jest rozszerzony o kanały Polsatu, TVP Seriale, AXN, Orange
    >sport.
    > Karta ta sama z TnK HD.
    > Linka do listy kanałów dałem w poprzednim poście.

    Nie no, pewnie że lepiej mieć niż nie mieć, ale myślałem że coś poważnego
    jest w HD niepoparowane.