  • 11. Data: 2012-09-01 22:09:52
    Temat: Re: I znow ta N-ka
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-09-01 20:58, Cavallino donosi, że:

    > Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:

    > LOL !!!!
    > Normalnie bez Polsatu w HD to żyć się nie da.....
    > Resztę to u konkurencji w HD dają za friko praktycznie.

    > Nie no, pewnie że lepiej mieć niż nie mieć, ale myślałem że coś
    > poważnego jest w HD niepoparowane.
    Karta ta sama z _TnK_SD_ - oczywiście - mój błąd .

  • 12. Data: 2012-09-07 17:55:57
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-01 22:09, sat_diver pisze:

    > Karta ta sama z _TnK_SD_ - oczywiście - mój błąd .

    I tu mam pytanie o to parowanie :-)
    https://n.pl/nsklep/promocje/smarthd/zamow
    Mam kartę SD, robię migrację do Smart, i co wtedy z tym parowaniem?
    Sparuje mi się z obecnie posiadanym tunerem (jakiś stary przerobiony
    pionier)?
    Rozumiem że należałoby najpierw zakupić tuner i potem robić migrację.
    Kurde... Który tuner wybrać żeby miał dvb-t + nagrywanie na dysk zewnętrzny?

  • 13. Data: 2012-09-07 21:20:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 07.09.2012 17:55, z wrote:

> [...]
    > Rozumiem że należałoby najpierw zakupić tuner i potem robić migrację.
    > Kurde... Który tuner wybrać żeby miał dvb-t + nagrywanie na dysk

    przecież jak karta jest parowana to tego nie robisz tylko operator.
    skoro nie masz od nich karty z modułem lub dekoderem, więc parowania nie ma.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux