  • Data: 2017-02-24 10:04:20
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-20 o 15:24, J.F. pisze:

    > Nasza Klasa ?
    > Toz to przeciez niemieckie :-)

    No to inny serwis PL, którego jeszcze nikt nie zawłaszczył.

    > No ale jak sie Rosja ruszy - to kto nam pomoze ?

    Zdaje się Rosja rusza tylko tam gdzie jankesi stwarzają dla niej
    zagrożenie. Obce bazy na naszym terytorium i postawa tarczy dla USA
    tylko zwiększają nasze, zagrożenie. W moim odczuciu nie tyle zwiększają
    co naprawdę robią je realnym. Nie starczy nam przedwojennych doświadczeń
    gdy ogłosiliśmy się po jednej ze stron w ich imperialnych zapędach?

    > No nie - co starsi pamietaja rzeczywista okupacje i widza, ze sie
    > zakonczyla.

    Obce wojska na swoim terytorium, bez woli narodu to z definicji - okupacja.

    > Francja juz dawno stracila imperialne zapedy.
    >
    > J.

    A jednak Rosja może im tylko pozazdrościć wpływów w sporym kawale
    świata. Ten kawał świata nie z miłości jest pod ich panowaniem.