-
Data: 2024-04-04 20:50:25
Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 4.04.2024 o 10:51, J.F pisze:
> On Tue, 2 Apr 2024 13:33:48 +0200, Janusz wrote:
>> W dniu 2.04.2024 o 06:59, J.F pisze:
>>> On Sun, 31 Mar 2024 12:49:11 +0200, Janusz wrote:
>>>> W dniu 28.03.2024 o 16:18, J.F pisze:
>>>>> Daewoo w Polsce pracował rok ??????
>>>>> Cena czyni cuda ... plus np dobra gwarancja.
>>>> Ale pleciesz, Daewoo nie wypadł sroce spod ogona i całkiem dobre auta
>>>> jak na tamte czasy robił, Matiz, lanos czy nubira.
>>>
>>> Ale Polak o tym nie wiedział.
>>> Z tym ze Tico, Nexia na początek.
>>>
>>> Po roku się jakos Polak przekonał.
>>> Na pewno w tym przekonaniu gwarancja pomogła.
>> Mi służył 18lat.
>
> Ale jak kupiłeś na początku, to tego nie wiedziałeś.
Widziałem, bo ja pod koniec produkcji kupowałem.
>
> Wiec co - w ogóle sie nie zastanawiałes nad jakością auta,
> pomyślałes, ze Daewoo to przecież solidna marka,
> czy miałeś juz TV i video Daewoo, wiec wiedziałeś, ze to solidna marka
> :-)
Nie, nic nie miałem ale wiedziałem co nieco, w rpbocie mieliśmy monitore
dewoo i działały a to przecież to był moloch wtedy, wszystko robil jak
np samsung, więc opinie miał dobre.
>
>>>> Nawet 3 cyl silnik
>>>> Matiza był o niebo lepszy od tego z Vieśwagena o którym piszecie w innym
>>>> wątku.
>>> A co VW sp* w tym silniku?
>> Podobno sie trzęsie,
>
> A który się nie trzęsie? Nie mów, ze Matiza nie ...
No nie, chodził jak 4 cyl.
> Ale moze jakoś nadmiernie ...
No właśnie, podobno 'niska kultura pracy', cokolwiek to znaczy.
>
>> ogólnie podobno porażka, mało kto je chce, ale to
>> chyba na autoblogu przeczytałem.
>
> To może być przesadzona opinia.
Nie moja, ale wieśwageny z tymi silnikami sie nie sprzedają, bo
wyżyłowane, trzeba trzymać na obrotach.
I coś w tym jest, kiedyś jechałem autem z wypożyczalni jakimś małym
citroenem 1 czy 100, i faktycznie bez gazu w podłodze w ogóle nie dało
się tym jechać, miał jakiś mały 1 litrowy silniczek czy mniej, już nie
pamiętam.
> Jakbyś mnie spytał, czy chcę, to też bym napisał, że nie,
> a przeciez nie jeżdziłem i nie wiem.
> Ale po co ryzykować, większe silniki są sprawdzone :-)
Dokładnie, te 1.5L dla wolnossącego 4 cyl musi być.
--
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.24 09:23 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław