    From: szymo <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ibiza 2002 - opinie
    Date: Fri, 15 Jan 2010 10:39:52 +0100

    Robert pisze:

    > To rzekomo ta III generacja (jeszcze go nie widziałem na oczy).
    > Inna rzecz: chyba w 2002 już nie robiono tej "starej" budy?

    > No to mnie najbardziej zniechęca.
    > Czy warto w ogóle myśleć o "wbudowaniu" klimy?
    Wbudowanie klimy to koszt około 5000-7000 zł za nową
    lub też można taniej z rozbitego auta wyciągnąć ale nigdy nie wiadomo w
    jakim stanie jest ta klima.
    > Zakładam, że robi sie takie rzeczy (zupełny laik samochodowy ze mnie),
    owszem robi się ale nieczęsto ze względu na koszt a napewno nie robi się
    w samochodzie za 15.000
    > tylko czy uzyskuje się znośny efekt? I jakie ewentualnie byłyby koszty
    > wstawienia klimy?
    j/w
    > (chociaż to temat mniej istotny (ta klima) - bardziej ciekawią mnie
    > opinie o samym autku)
    To jednak tylko seat.... mam co do nich mieszane uczucia (testowane 3
    ibizy 2 cordoby i 1 leon ) każdy miał coś co mnie zniechęcało na 100%

    Ibizy - twarde zawieszenie które naprawdę dostaje w d.. na naszych
    drogach, niewygodne jak cholera fotele, nieodłączne wrażenie że coś jest
    nie tak. Plastiki tragedia, awarie włączników wycieraczek i kierunkowskazów.

    Cordoba - nowa - awarie wtryskiwaczy, klimy i piasty. - być może to taki
    egzemplarz się trafił poza tym plastiki karygodne. Skandalicznie mało
    miejsca na tylnych siedzeniach. wrażliwa na jakość paliwa.
    Beznadziejne fotele w długiej trasie dające w d..

    druga Cordoba - namiętne awarie mechanizmów wycieraczek przednich

    Leon - awaria ECU i immobilisera - w oby dwóch przypadkach laweta