    From: "drill" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ibiza 2002 - opinie
    Date: Fri, 15 Jan 2010 13:33:48 +0100

    > To jednak tylko seat.... mam co do nich mieszane uczucia (testowane 3
    > ibizy 2 cordoby i 1 leon ) każdy miał coś co mnie zniechęcało na 100%

    ja mam raczej pozytywne wrazenia jesli chodzi o ibize III... silnik moze i
    mulowaty ale to tylko 75KM... czesci i naprawy tanie... wykonanie wnetrza
    raczej lepsze niz gorsze... zawieszenie precyzyjne jak na klase malych autek
    do miasta, precyzyjny system zmiany biegow... JEDYNE co bardzo mocno mnie
    razilo to bardzo malo przestrzeni na tylnej kanapie na ktorej na szczescie
    tylko raz musialem jechac... no ale z drugiej strony jak juz pisalem to
    segment malych autek wiec czego oczekiwac wiecej jesli idzie o przestronnosc
    wnetrza...

    jesli egzemplarz faktycznie z tak malym przebiegiem to sprawdz jego stan,
    porownaj z cenami rynkowymi i kup... wstawienie klimy z jakiegos "rozbitka"
    to nie klopot... koszt okolo 2000zl zalezy gdzie kupisz i czy sam
    zalozysz...

    pzdr