    From: szymo <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ibiza 2002 - opinie
    Date: Fri, 15 Jan 2010 14:33:03 +0100

    > Czyli jak widać zdania są różne. Nie pozostaje nic innego, jak samemu
    > się przekonać ;-)

    To fakt bardzo dużo zależy od egzemplarza szczególnie w tej marce - jak
    widzisz kolega raczej bardziej pozytywnie nastawiony do seata niż ja.

    No nie jest tak źle z tym 75konnym benzyniakiem. Naprawdę widywałem
    paskudniejsze. Tu akurat osiągi są całkiem całkiem jeśli chodzi o
    przyspieszenie.

    > Mam obecnie Corsę z silnikiem 1.0 (do tego klima! ;) ), moc ~54KM, więc
    > mam nadzieję, że pozytywnie odczuję nieco większą moc.

    łomatko to te 1.0 z klimą sprzedawali też ??? kurka człowiek się uczy
    całe życie. Ale jak podjeżdżasz pod górkę to klimę trza wyłączyć co ? :)

    PS. miałem kumpla co w seicento miał klimę - jakaś promocja była to żeby
    podjechać pod górkę musiał ją wyłączać :):)