  • Data: 2017-03-29 10:00:28
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

    > IMHO ciekwiej by bylo gdyby mandatow w ogole nie bylo a jedynie
    > punkty. Ale punkty wpadajace szybko i latwo (z kamer drogowych,
    > fotoradarow, zlego parkowania i innych wykroczen). Tak aby jedno
    > przejechanie przez miasto 100km/h dawalo maxa ;) Po uzbieraniu takiego
    > maxa delikwent tracil by prawo jazdy na dwa lata albo placil tak z
    > 50tys PLN kary.

    Do tego jeszcze punkty za brak uczesania, niechlujny wygląd i koniecznie za
    klniecie za kierownica!
    Tylko jaki jest cel? Bezpieczenstwo, wyeliminowanie czesci kierowców czy
    moze po prostu nabijanie kasy?
    Wiec mysle, ze zamiast podchodzic do tego pod hasłem KARAC BO KARAC TAK
    JEST PANIE GENERALE, moze jednak warto zastanowic sie nad tym co sie chce
    osiągnąć i do tego dobierać narzedzia?
    Bo obecnie mam wrażenie ze czesto karze sie za przewinienia ktore nic
    wielkiego na drodze nie robią a z drugiej strony te rzeczywiście
    niebezpieczne zachowania uchodzą płazem.
    Przykładowo ustawiono fotoradary, ale czy znasz jakis ktory robi zdjęcia
    osobom wyprzedzającym na pasach?
    Znasz kogoś kto dostał mandat za wyprzedzanie rowerzysty bez zachowania
    metrowego odstepu?
    Znasz kogos kto dostał mandat za jechanie metr za zderzakiem jadac ponad
    120 na autostradzie?
    O zle ustawionych swiatłach rażących kierowców z naprzeciwka to juz nawet
    nie wspomnę...

    Do tego, zupełnie na marginesie, gdyby było tak jak piszesz, to musisz
    sobie zdać sprawe ze np. usługi kurierskie od strzału podrozeją x 2 bo
    kurier ktory musi zawsze stanąc zgodnie z przepisami obrobi tak gdzies na
    oko 2 x mniej punktów. I to ostrożnie licząc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze