  • Data: 2020-01-26 17:26:20
    Temat: Re: Idą promocje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26 Jan 2020 15:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...
    >>
    > Sprobuje jeszcze raz - znam od groma osób które kupuja auta w stylu
    > wielkich suvów z mocnymi silnikami i nie robią nimi nic innego niz tylko
    > po miescie przemieszczaja sie.

    Owszem duzo ludzi kupuje SUV ... bo jakby nie, to by nie byly
    produkowane.
    Przy czym te europejskie SUV to niekoniecznie jakies wielkie.

    Kolezanke mam, ona chce SUV, bo jej sie wygodnie siedzi i jezdzi.
    Ja nie mam, ale doceniam za przeswit, dobre na te nasze polskie i
    wroclawskie drogi.

    > nie jezdza nimi na wakacje bo na wakacje lataja, nie woza nimi pralki bo
    > jak maja coś do przewiezienia to wołaja mnie na pomoc.

    Bo one wcale nie maja duzego bagaznika ... wole kombi ;-)

    > Po prostu maja
    > duze bo lubią. Pal licho Polska. Spojrz na amerykanów - oni maja pewnie
    > 3/4 rynku zbudowanego w ten sposób.

    Ale tam odwrotnie - bylo duze, a potem sie zmniejszalo.

    https://youtu.be/eTSfOVWixmo?t=25
    Co komu przeszkadzalo, ze z tylu mozna bylo sie wygodnie rozsiasc :-)

    > Ale nawet argumentujac w ten sposób jak ty nie da sie logicznie
    > wytłumaczyc koniecznosci posiadania auta ktore ma 200 czy 300 koni
    > (oczywiście poza przyjemnoscia jazdy etc)

    W Niemczech zdaje sie byla jakas skala mocy do stawek
    ubezpieczeniowych. Stad np popularny silnik 1.6 75KM.

    Ale widac cos sie zmienilo, bo moc poszybowala.

    J.