  • 1. Data: 2010-02-14 16:30:50
    Temat: Idiotów nie brakuje jednak...
    Od: dawidowiak <d...@p...onet.pl>

    http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

  • 2. Data: 2010-02-14 17:02:42
    Temat: Re: Idiotów nie brakuje jednak...
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-14 17:30, Użytkownik dawidowiak napisał:
    > http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

    Potwierdzam.
    Widać to najbardziej po linkach które radują klikających
    jakże popularnym tekstem:
    "Uwaga,
    aby zobaczyć następującą stronę, musisz się zalogować.
    Jeżeli jeszcze nie masz konta, możesz założyć je za darmo."

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-14 17:59:36
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    dawidowiak napisał(a):
    > http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

    Kolejny idiota na którego nie warto zwracać uwagi.

    Tak sobie pomyślałem, czy docierając do właściciela tego konta można by
    mu postawić zarzut namawiania do przestępstwa?

    --
    M.

  • 4. Data: 2010-02-14 18:01:15
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-14 18:59, Shreek pisze:

    > Tak sobie pomyślałem, czy docierając do właściciela tego konta można by
    > mu postawić zarzut namawiania do przestępstwa?
    raczej nie, bo zajechanie drogi jest tylko wykroczeniem

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 5. Data: 2010-02-14 18:12:21
    Od: "Marcin Gardela" <d...@g...pl>

    dawidowiak wrote:
    > http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

    Mówisz o komentarzach? Tez tak mysle.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 6. Data: 2010-02-14 18:13:33
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-02-14 17:30, dawidowiak wrote:
    > http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

    Trzeba sie zalogowac.
    dasz login i haslo ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 7. Data: 2010-02-14 18:15:18
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 19:01:15 +0100, Michał V-R napisał(a):

    > raczej nie, bo zajechanie drogi jest tylko wykroczeniem

    Ale czym jest publiczne namawianie do tego.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 8. Data: 2010-02-14 18:23:01
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-14 19:13, Piotr May pisze:

    > Trzeba sie zalogowac.
    > dasz login i haslo ?

    nie - przeciez napisal ze idiotów nie brakuje

    --
    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2010-02-14 18:44:18
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Michał V-R napisał(a):

    > raczej nie, bo zajechanie drogi jest tylko wykroczeniem

    Ale to zajechanie drogi ma według autora czemuś służyć..

    --
    M.

  • 10. Data: 2010-02-14 18:50:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-14 17:30, dawidowiak pisze:
    > http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

    A nie latwiej tak ?

    http://photos.nasza-klasa.pl/24339635/1/main/58953eb
    39f.jpeg