  • Data: 2019-05-21 12:14:42
    Temat: Re: Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-21 o 10:39, Transpok pisze:
    > Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > Potrzebny jest czujnik wykrywający znużenie i ostrzegający kierowcę.

    Im więcej takich czujników, tym mniej ostrożny kierowca.
    No bo przecież wystarczy na autostradzie włączyć aktywny tempomat i
    czujnik pasa ruchu i można jechać przez całą Polskę oglądając cały sezon
    Gry o Tron na laptopie.
    A jakby co - to wina czujnika :)

    Idea "półautonomicznych" samochodów, gdzie kierowca ma być gotów w
    każdej chwili przejąć kierownicę jest chora.