eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? › Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    From: "kucik" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Date: Tue, 29 Dec 2009 18:46:55 +0100

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości >

    > Niemeczacy zasieg jednego dnia okreslam na 300km po zwyklych drogach i
    > 600 po autostradzie. Pozniej zwiedzanie, lokalne zarcie, podziwianie
    > widokow albo nachlanie sie miejscowymi procentami.
    > Urlop.
    > Wiem ze da sie duzo wiecej, tylko jest kwestia priorytetow.
    > A zeby szybko znalezc sie 'tam' to sie bierze samolot, imvho. Chociaz
    > osobiscie nie probowalem :)

    Mam kumpla ktory w tym roku strzelil 23kkm w 50 dni (do Makadanu na Syberii
    i z powrotem), z tego prawie 20kkm po bezdrozach Rosji. Mowil ze jego rekord
    dzienny to ponad 900km, z czego asfalt stanowil 0,00km, no ale biale noce
    troche wydluzaja czasoprzestrzen.
    Osobiscie przeltoty do 600km to zaden problem, od ok 800 zaczynam czuc
    zmeczenie, ale wszytsko zalezy od drogi i warunkow na niej. Czasem
    przepychanie korkami w upalny dzien bardziej da w dupe niz 300km bez
    pitstopow.

    Kucik
    FJ1200A do sprzedania