  • 1. Data: 2009-12-27 18:35:00
    Temat: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: trud <t...@o...eu>

    Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Chodzi mi o rząd wielkości, 500, 800, 1000?
    Moto z pełnymi owiewkami, pogoda dobra, średniej wagi kierownik ze średnimi
    umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży to
    czas.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2009-12-27 18:52:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-27 19:35:00 +0100, trud <t...@o...eu> said:

> [...]
    > umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży to

    Określ jeszcze szerokość geograficzną. Bo inaczej to między 300 a 1500 km.

    de Fresz

  • 3. Data: 2009-12-27 19:17:58
    Od: Vir <a...@o...pl>

    trud pisze:
    > Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    > Chodzi mi o rząd wielkości, 500, 800, 1000?
    > Moto z pełnymi owiewkami, pogoda dobra, średniej wagi kierownik ze średnimi

    Mój rekord to ok. 1000 km. Wyjazd o 2 w nocy z Trójmiasta, o 10 rano
    Wrocław, o 20 Trójmiasto. Żadnej autostrady czy drogi szybkiego ruchu.
    Jedyne problemy podczas jazdy - drętwiejące dłonie i senność.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 4. Data: 2009-12-27 19:22:46
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 19:52:57 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Określ jeszcze szerokość geograficzną. Bo inaczej to między 300 a 1500 km.

    Z Polski na południe Włoch.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 5. Data: 2009-12-27 19:45:08
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    > Chodzi mi o rząd wielkości, 500, 800, 1000?

    1800km (finlandia - katowice) bez spania, poltorej doby, dwie ok dwugodzinne
    przerwy, pare mniejszych, straszny bol tylka i ryzyko zrobienia czegos glupiego
    zupelnie nieswiadomie, autostrad kilkaset km

  • 6. Data: 2009-12-27 20:10:24
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 27-12-2009 20:22, trud pisze:

    > Z Polski na południe Włoch.

    Z której części Polski?

    Żeby było milo to do samych Włoch - 2 dni (500-600km/dzień)
    W samych Włoszech zależy czy pojedziesz autostradami czy nie.

  • 7. Data: 2009-12-27 20:17:46
    Od: vIrek <i...@r...eu>

    Witam
    trud pisze:
> [...]
    > umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży to

    Co prawda nie turystykiem, ale cruiserem - VTX1800:
    1450 km z Chorwacji do domu, od 6.00 do 24.00. Autostrady tylko przez
    Węgry i Słowację. Pod koniec podróży dawała o sobie znać szyja.

    --
    vIrek
    VTX1800

  • 8. Data: 2009-12-27 21:12:23
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    trud pisze:
> [...]
    > umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży to

    Na raz czy dzien w dzien ?

    Na raz to zalezy od predyspozycji, po dobrych drogach od 1 tys do 2 tys.

    Dzien w dzien po dobrych drogach od 800 do 1200.

    KJ

  • 9. Data: 2009-12-27 21:17:44
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Vir pisze:

    > Mój rekord to ok. 1000 km. Wyjazd o 2 w nocy z Trójmiasta, o 10 rano
    > Wrocław, o 20 Trójmiasto. Żadnej autostrady czy drogi szybkiego ruchu.
    > Jedyne problemy podczas jazdy - drętwiejące dłonie i senność.

    Powinna ustawa wam nakazać tachografy.

    ;)

  • 10. Data: 2009-12-27 21:20:24
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Powinna ustawa wam nakazać tachografy.
    >
    > ;)

    Sam sobie odpowiem: jadąc "czysta na kole" tachograf nie działa.