eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? › Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    From: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Date: Thu, 31 Dec 2009 14:54:05 +0100

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:hhhqme$a4o$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wiekszosc 'ankietowanych'. Do tego, wspomniana wiekszosc lubi pokazac jacy
    > to z nich 'tfardziele' bo chlopaki tak maja i juz. Oczywistoscia chyba
    > jest ze rodzaj motocykla ma znaczny wplyw na odczucia z jazdy: oferowana
    > przez umownego turyste pozycja, oraz ochrona przed wiatrem pozwalaja
    > osiagnac niezly komfort. Np, w porownaniu np z czoperem, grzbiet
    > kierownika bedzie znacznie mniej obciazony, zawirowania powietrza mniej
    > rzucaja kaskiem (odpoczynek dla szyi) ten zas jesli bedzie typu
    > zamknietego i dobrze wyciszony, lepiej odcina halas ktory takze bardzo

    mozesz mnie oswiecic, co jest uznawane za "duzego turystyka" - bo to nie
    jest pojecie katalogowe, a serio ciekaw jestem jak sie to ma do moich
    wyobrazen.
    z jaka predkoscie jezdzi sie takim motocyklem?
    bo ja swoja rutututnia, to fun mam jadac 70-80 km/h, wiec przelot rzedu 1000
    km to bylo by ze 20h - stad jest to dla mnie totalna abstrakcja ;-)

    > oblokach a pozniej czesc z tych wydumek zrealizowac, czego wszystkim
    > ktorzy zdolali dobrnac az tutaj ;) z calego serca zycze na ten Nowy Rok.
    > Nowgh!
    >
    > PS Bardzo sie ciesze ze nie wziales poprzedniego tekstu zbyt 'wsobnie'.
    > Szaconek.

    zdaje sobie sprawe, jak malo umiem na 2oo. ciesze sie, ze mozemy
    porozmawiac, i ja moge cos sie nauczyc ;-)

    Wszysstkiego naj w nowym roku - pieknych i szybkich maszyn, zera szlifow i
    maximum funu z jazdy, dla wszystkich ;-)

    Alex.