eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? › Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    From: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Date: Sun, 3 Jan 2010 18:32:00 +0100

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hhonck$251$1@inews.gazeta.pl...

    > Honda ST, Yamaha FJR, Suzuki Hayabusa, Kawasaki ZZR czy jakieś tam inne
    > większe litry. Do 160kmh możesz w nosie dłubać.

    wierze na slowo, ze dasz rade ;-)
    w sumie chyba bym sie bal dosiasc czegos takiego. ;-) to ja wole nieco
    wolniej, jeszcze przynajmniej z 5 sezonow.

    > Na autostradzie albo innej tam drodze szybkiego ruchu bez terenów
    > zabudowanych nawet tą swoją rututnią [nie wiem czym jeździsz] dałbyś sobie
    > 100-120kmh

    intruder m800.
    owszem, da sie, ale to raczej z szyba. bez szyby dla mnie fun konczy sie w
    okolicach 100km/h - za bardzo mnie zdmuchuje.

    > Na nakedzie trasa 1300km po zachodniej sieci autostrad i dróg szybkiego
    > ruchu będzie mocną, ale przyjemnością na jeden dzień. Z Poznania do
    > Brukseli np.

    1300km, to jakies 15h. i to mam gorzej - start w pl. dojazd do granicy by
    mnie juz wyprul.
    jak do zachodniejszych Niemiec jade, nocuje sie w okolicach torzymia, tak
    mnie pl drogi mecza.
    w sumie mam wielka ochote w Alpy w lecie pojechac, ale to sie chyba skonczy
    przeturlaniem sie na miejsce autem+moto na przyczepce. na szczescie
    dopuszczalna masa przyczepy to 715 kg ;-)

    Alex.