  • 41. Data: 2009-05-21 20:09:27
    Temat: Re: Ile kosztują rozmowy z karty TP z budek telefonicznych?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <k...@c...fuw.edu.pl>,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > A widział ktoś ostatnio kogoś rozmawiajacego z budki?

    O, przepraszam. Dwa dni temu.
    Ja dzwonilem. Do Infolinii Sferia (0801)...

    TA

  • 42. Data: 2009-05-21 20:11:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@f...lasek.waw.pl>,

    > Ta babcia spod Garwolina, to drugi. A gdzie ten trzeci?

    Jam ci to byl...

    TA

  • 43. Data: 2009-05-21 20:19:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gujg84$3d6$2@node1.news.atman.pl>,
    "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Kiedyś to często ludzie rozmawiali z budek, przyjmowali rozmowy ze
    > świata na koszt abonenta ;) Ale tepsa się zorientowała :(

    Jak to 'sie zorientiowala'?

    Ja w ten sposob czasem wykorzystuje budke telefoniczna pod domem.
    Plus dzwonienie do banku na 0800.

    W sumie kilka razy w miesiacu.

    TA

  • 44. Data: 2009-05-21 22:36:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > O, przepraszam. Dwa dni temu.
    > Ja dzwonilem. Do Infolinii Sferia (0801)...

    Plac Bankowy, W-wa.

    TA

  • 45. Data: 2009-05-21 22:37:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > W sumie kilka razy w miesiacu.

    Oczywiscie, jesli jest spoleczne zapotrzebowanie na takie wystepy moge
    robic to czesciej.

    TA

  • 46. Data: 2009-05-22 12:45:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A ile teraz kosztują rozmowy ze stacjonarnego przez "1033" na krajowe komórki?
    JaC