  • Data: 2019-11-22 00:46:44
    Temat: Re: Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Bolko" f...@g...co

    : Pytanie ile to kosztuje nerwów?
    : Samo się robi w jeden wieczór.
    : Czy trzeba się użerać?

    Do Nju przenosiłem tylko jeden numer jeden raz -- bardzo dawno.
    Ale do Orange przenosiłem wiele razy wiele numerów -- OK.
    Bezproblemowo i bezstresowo, o ile via net, bo w salonach
    trzeba stracić duuużo czasu i zazwyczaj rzekomo nie ma
    tam SIMek.

    Niestety Orange daje 2 GB lub 4 GB, ale bez złotówek na gadanie
    czy SMSowanie. Można na miesiąc coś sobie dorzucić -- jeden
    numer za free czy podobnie, ale kosztem skrócenia ważności
    konta... Czas życia konta można przedłużyć SMSem, ale przez
    kilka miesięcy taki SMS jest płatny, więc tuż po przeniesieniu
    nie warto skracać, o ile nr ma zostać w Orange dłużej...

    Przenoszenie numeru do Orange można przerwać -- zapewne
    widząc ładny numer tymczasowy. ;)

    -=-

    Zabieranie z Orange też pamiętam jako bezproblemowe i bezstresowe,
    ale z Nju pamiętam różne problemy -- i związane z przenoszeniem,
    i inne...

    -=-

    Przenosiłem kiedyś postpejdy -- niesłusznie nazywane abonamentami,
    ale od dawna przenoszę tylko pripejdy. Pripejdy można przenosić
    chyba natychmiast. ;)

    -=-

    'Mój Eneuel' ostatnio gościł w Orange zdecydowanie krócej niż
    jeden miesiąc.

    --