  • Data: 2010-04-27 02:26:45
    Temat: Re: Ile kosztuje regeneracja sprężarki klimatyzacji
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
    news:4bd59e76$0$17104$65785112@news.neostrada.pl...
    > W Oplu Astrze I (F). Powiedzieli mi że sprężarka ma nieszczelny zawór. W
    > internecie widziałem oferty sprzedaży zregenerowanych sprężarek za 600
    > zł. Ciekawe ile kosztuje robocizna - wyjecie starej i włożenie nowej
    > oraz napełnianie układu? Czy opłaci się oddać do regeneracji tą
    > sprężarkę którą mam zamiast kupować inną zregenerowaną? Czy można
    > zdemontować sprężarkę klimy i jeździć samochodem w czasie gdy będzie w
    > regeneracji?

    Owa regeneracja najczesciej polega na zdaniu starej i otrzymaniu juz
    zregenerowanej. Podjedz do warsztatu ktory robi to kompleksowo lub
    wspolpracuje z kims kto regeneruje, wtedy odpowiedzialnosc za ewentualne
    babole spada na niego - przy poprawce nie bedziesz ponosil dodatkowych
    kosztow. Jesli widziales zregenerowane za 600 zl to nie ludz sie, ze jesli
    oddasz swoja, to wyjdzie duzo taniej. Warsztaty ktore regeneruja kompresory
    kupuja je na wage i czy Ty im zdasz swoj kawalek zlomu nie zrobi im wielkiej
    roznicy.

    --
    Picasso