    From: "Arbiter" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile wam pali samochód litrów/motogodzinę?
    Date: Wed, 16 Apr 2014 00:46:55 +0200

    news:1u1vajylz2ig4.11fi44hvjvqih$.dlg@40tude.net...

    > Jazdy czy postoju ?

    1200km a postoju tyle co w korkach pewnie parenaście godzin

    > Nubira za to potrafila 40 l/h przepalic, ale to trzeba pustej
    > autostrady :-)

    Samochody mi znane (diesle) spalały 10l/100km przy jedzie na gazie do dechy
    na ostatnim biegu (te słabe w których dało sie jechac na gazie do dechy -
    panda i clio i fabia - gaz do dechy =165-175kmh i 10/100)

    1,9TDI nie jestem w stanie jechac na gazie do dechy (nie jezdze takimi
    drogami i życie mi miłe) więc nie wiem ile spali. Ale raczej nie miałbym
    tyle odwagi by spalić na odcinku 100km 10l. Po prostu takiego odcinka bym
    nie znalazł lub bałbym sie tak szybko jechac - to by musiała byc jazda
    200kmh nonstop z hamowaniem silnikiem gdyby pas był zajęty