  • 1. Data: 2014-04-15 23:20:13
    Temat: Ile wam pali samochód litrów/motogodzinę?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Dziś przy tankowaniu podzieliłem i 1,82 l diesla/motogodzinę. Na zbiorniku
    35h40 min jazdy

    Wydaje mis ie ze mało bierze na motogodzinę

  • 2. Data: 2014-04-16 00:27:31
    Temat: Re: Ile wam pali samochód litrów/motogodzinę?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Apr 2014 23:20:13 +0200, Arbiter napisał(a):
    > Dziś przy tankowaniu podzieliłem i 1,82 l diesla/motogodzinę. Na zbiorniku
    > 35h40 min jazdy

    Jazdy czy postoju ?

    > Wydaje mis ie ze mało bierze na motogodzinę

    No coz, moj na jalowym biegu chwali sie ok 1 l/h.

    Nubira za to potrafila 40 l/h przepalic, ale to trzeba pustej
    autostrady :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-04-16 00:38:00
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Jazdy czy postoju ?

    Myslisz że zatankowałbym zbiornik zeby postac na jałowym prawie 36h? ;)

    > No coz, moj na jalowym biegu chwali sie ok 1 l/h.

    dużo. Chyba że benzyna tyle pali. Diesel mi pokazuje 0,6/mth postoju

    > Nubira za to potrafila 40 l/h przepalic, ale to trzeba pustej
    > autostrady :-)

    lubiłeś pojeździć na dwójce na odcince?

  • 4. Data: 2014-04-16 00:46:55
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Jazdy czy postoju ?

    1200km a postoju tyle co w korkach pewnie parenaście godzin

    > Nubira za to potrafila 40 l/h przepalic, ale to trzeba pustej
    > autostrady :-)

    Samochody mi znane (diesle) spalały 10l/100km przy jedzie na gazie do dechy
    na ostatnim biegu (te słabe w których dało sie jechac na gazie do dechy -
    panda i clio i fabia - gaz do dechy =165-175kmh i 10/100)

    1,9TDI nie jestem w stanie jechac na gazie do dechy (nie jezdze takimi
    drogami i życie mi miłe) więc nie wiem ile spali. Ale raczej nie miałbym
    tyle odwagi by spalić na odcinku 100km 10l. Po prostu takiego odcinka bym
    nie znalazł lub bałbym sie tak szybko jechac - to by musiała byc jazda
    200kmh nonstop z hamowaniem silnikiem gdyby pas był zajęty

  • 5. Data: 2014-04-16 03:01:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-16 00:46, Arbiter pisze:

> [...]
    > na ostatnim biegu (te słabe w których dało sie jechac na gazie do dechy -
    > panda i clio i fabia - gaz do dechy =165-175kmh i 10/100)

    Jak Ty to robiłeś ? Mi thalia i clio nie schodziły w brutalnym
    traktowaniu poniżej 12 litrów ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2014-04-16 09:22:19
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Arbiter" wrote in message

    > dużo. Chyba że benzyna tyle pali. Diesel mi pokazuje 0,6/mth postoju

    Mój pokazuje 0,9-1 l/h bez klimy i 1,2-1,3 z klimą. Banzyna 2.2

    > lubiłeś pojeździć na dwójce na odcince?

    Mniemam, że to 2.0 jadąca prawie na odcięciu 200km/h. Moja Nubira 1.6 kombi
    przy 190km/h ('podłoga'-0,5cm :-) paliła kilkanaście l/100km.
    Vectra przy autostradowych 200km/h pokazuje na kompie spalanie 15l/100km.
    Jazda po niemieckiej pustej autostradzie zgodnie z przepisami (no, +10 :-),
    do licznikowych 240km/h) dała na tankowaniu średnią 11l/100km. Po pustej
    polskiej autostradzie 150km/h na tempomacie i zwalnianiu na
    graniczeniach - poniżej 9l/100km.

    --
    Axel

  • 7. Data: 2014-04-16 10:04:45
    Temat: Re: Ile wam pali samoch?d litr?w/motogodzin??
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-04-16 00:38, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Myslisz ?e zatankowa?bym zbiornik zeby postac na ja?owym prawie 36h? ;)

    to co to za pytanie. Przy średniej 150km/h pali mi 10/100, więc w
    godzinę spali 15l, przy średniej 50km/h też tyle samo może spalić na
    setkę, więc na godzinę wyjdzie 4,5l
    Czyli na godzinę pali mi między mniej niż 1L a 25L :)

    Łukasz

  • 8. Data: 2014-04-16 10:55:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości
    >Jak Ty to robiłeś ? Mi thalia i clio nie schodziły w brutalnym
    >traktowaniu poniżej 12 litrów ...

    Moze mniejszy silnik :-)
    W brutalnym traktowaniu ... gaz do oporu, hamulec, gaz, hamulec ...gaz
    zawsze do oporu, a predkosc daleka od maksymalnej.

    Nubira 2.0 byla na benzyne, moc i predkosc osiagala wieksza, to i
    spalanie wieksze :-)

    Ogolnie jakos bardzo duzo palila, wrecz niewiarygodnie, ale te 40l/h
    znajduje uzasadnienie w teorii ... to jednak 133KM ..

    J.

  • 9. Data: 2014-04-19 12:58:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Apr 2014 00:38:00 +0200, Arbiter napisał(a):
    > Myslisz że zatankowałbym zbiornik zeby postac na jałowym prawie 36h? ;)

    > dużo. Chyba że benzyna tyle pali. Diesel mi pokazuje 0,6/mth postoju

    No to tak - 65l/1200km = 5.4l.
    Oszczednie, ale jak ktos kapeluszniczy i ma malego silnika, to nie
    dziwne :)
    1200km z predkoscia srednia samej jazdy powiedzmy 50km/h = 24h.
    wystarczy 12h na swiatlach i juz tyle wychodzi ...

    > lubiłeś pojeździć na dwójce na odcince?

    Tez, ale taki wynik to na piatce :-)

    J.