  • Data: 2020-05-26 10:35:37
    Temat: Re: Ile zajmie komputerowi mnożenie liczb rzędu 2^128
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2020 21:55:24 UTC+2 użytkownik osobliwy nick napisał:
    > Jeśli kogoś to interesuje, to oto jak szybki jest AES:
    >
    > https://crypto.stackexchange.com/questions/44927/how
    -long-does-a-good-aes-encryption-take

    > W 6 sekund szyfruje 1 GB! A poniżej użytkownik pisze, że można zejść nawet do 1 GB
    w 0,6 sekund.

    przy sprzetowej akceleracji...
    problem z userami takimi jak ty jest takiz e probujesz oswiecac grupe nie znajac sie
    na tym o czym mowisz co skutecznie czesto (w przypadku tego typu podejscia) prowoduje
    sianie ciemnoty... (ja sam osobiscie maga nie cierpie takich ludzi bo grupa jest od
    siania wlasnie wiedzy a nie degenerowania jej i siania ciemnoty)