  • Data: 2017-06-27 17:15:59
    Temat: Re: Indukcyjność cewki długofalowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2017-06-27 o 16:06, J.F. pisze:

    >Tego właśnie nie wiem. Albo już wiem:
    >http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2097853.html

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_battery_sizes#
    Rectangular_batteries

    Ponoc od 1901 dostepne ... no no.

    >Jak już to można było powolutku parę (albo i więcej) osób w wielu
    >miejscach itd.

    I pewnie tak robiono ... albo sklepikarz byl zaufany ...

    >Raczej nie podejrzewałbym aż tyle, ale kto wie?

    wspolczesny paluszek ma chyba wiecej, to IMO moglby miec ... albo
    technologia zrobila i tu duzy postep :-)

    >Albo i na 5?

    Rozgrzac lampy mozna i bez anodowego, ale potem chyba trzeba troche
    posluchac, rozszyfrowac, odpowiedziec ... wylaczac sie chyba nie
    oplaca na czas rozszyfrowania ...

    J.