eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaIndukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu › Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
    Date: Wed, 5 Feb 2020 21:13:04 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > Taa ... a mozna bylo skorzystac z pouczenia i odwolanie zlozyc.
    > Tylko kto by na to wpadl.
    >
    > Ale teraz, to juz wiadomo :-)
    >
    > I jak sie skonczylo - zaplaciles za egzekucje, czy pieniaczyles
    > sie do konca ?

    Pieniaczyłem się, ale nie wiem, czy to co w końcu nastąpiło, było
    końcem. W każdym razie w sprawie mojego nieuregulowanego zadłużenia
    nazbierało się ponad sto stron korespondencji. Poczta Polska zarobiła
    przy tym sporo kasy (ja ślę mailem, ONI zawsze listem poleconym za
    potwierdzeniem odbioru). Doszło do badania jakichś gminnych ksiąg
    finansowych, z których wyszło, że jeszcze coś mi powinni oddać.
    Włączy ła się też pani prezydent (była w cc moich maili), dość
    rozsądnie nawet. Samorządowe Kolegium Odwoławcze wydało dwa wyroki
    z wielostronicowym uzasadnieniem opisującym "rażące naruszenie prawa".
    Co z tego, że wszystko po mojej myśli, skoro urzędnik niskiego szczebla,
    taki typowy tow. Szmaciak, nigdy nie przyzna się do żadnego błędu
    -- choćby Kolegia, Sądy i Trybunały wydały sto wyroków, orzeczeń
    i postanowień. To było 11 lat temu, dzisiaj zaraza ta objęła już całe
    państwo. Nadziei nie ma żadnej.

    A, umknęła mi całość pytania. Za egzekucję nie zapłaciłem, ale zwrotu
    reszty nadpłaty jaka wyszła w trakcie, też nie zobaczyłem. Bo nie.

    --
    Jarek