  • 11. Data: 2011-01-27 22:29:05
    Temat: Re: Info Dziennik: Smoleńsk: W TVP Info znikają materiały ?
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Marcin Rolicki <m...@N...gazeta.pl> napisał(a)

    > [...] ogólnopolską akcję protestacyjną przed siedzibą TVP Info, [...]

    A takie coś to chciałbym zobaczyć. I ogólnopolską, i przed siedzibą
    jednocześnie. Możnaby powiększyć siedzibę, albo pomniejszyć Polskę.

    WIEM. Będą krzyczeć "Polska to my!", albo "TU jest Polska!".

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2011-02-01 21:21:07
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > A takie coś to chciałbym zobaczyć. I ogólnopolską, i przed siedzibą
    > jednocześnie.

    Ogólnopolska akcja protestacyjna oznacza, że w protestach przed siedzibą TVP
    Info, a są to również ośrodki regionalne w poszczególnych miastach, będą brali
    udział abonenci z całej Polski. Domagając się przerwania procederu blokowania
    na serwerach WWW TVP Info materiałów dotyczących katastrofy samolotu prezydenta.
    Chodzi tu o zablokowany przez TVP Info program Info Dziennik od dnia 12
    stycznia (dzień konferencji komisji MAK w Moskwie) do dnia 18 stycznia 2011.

  • 13. Data: 2011-02-01 21:23:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:

> [...]
    > o zablokowany przez TVP Info program Info Dziennik od dnia 12
    > stycznia (dzień konferencji komisji MAK w Moskwie) do dnia 18

    who cares ;-)

  • 14. Data: 2011-02-01 21:44:44
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > who cares ;-)

    Wszystkich, co płacą w wyniku szkodliwej ustawy medialnej, która jak ten
    przykład pokazuje służy utrzymywaniu jak największej grupy osób w dobrych
    garniturach w TVP. Jak pokazuje ta szkodliwa ustawa medialna o abonamencie, że
    są trzy kanały państwowe z programami informacyjnymi, stronami internetowymi
    każda, ale służą dalej utrzymywaniu grupy osób w dobrych garniturach i na
    strojonych posadach. A nie o informowani tu chodzi. Pewien wyzysk.