eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: Info z UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Sat, 05 Mar 2011 16:12:36 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <iktjus$s5n$1@node2.news.atman.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <ikssu5$8i3$1@inews.gazeta.pl> <ikt157$sj4$1@news2.ipartners.pl>
    <ikt25a$pk4$1@inews.gazeta.pl> <ikt42o$vt0$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host68.216.146.194.generacja.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299338012 28855 194.146.216.68 (5 Mar 2011 15:13:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Mar 2011 15:13:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ikt42o$vt0$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94044
    [ ukryj nagłówki ]

    > Statystycznie w sieci 90% usterek to wina klienta.
    >
    > - wyłączona karta sieciowa
    > - odłączony kable sieciowy
    > - źle wpisany login i hasło
    > - zawirusowany i/lub źle działający komputer
    > - zresetowane routera do ustawień fabrycznych
    > - nie podłączenie urządzeń do prądu
    >
    >
    > i teraz nie wyobrażam sobie sytuacji w której klient nie płaci, bo
    > uznał, że coś jest nie tak.

    taaaa, ja raz miałem przejścia z klientem. Dzwoni klient i zgłasza:

    - Mam windows XP, pojawia mi się komunikat "kabel sieciowy odłączony".
    Kabel podłączony jest bezpośrednio z sieci do komputera.

    Jedzie serwis. Na miejscu stwierdza zwieszony router klienta. Po
    restarcie internet zaczyna działać.

    Dzwonię do klienta, żeby powiadomić go, że będzie dodatkowa opłata za
    nieuzasadnioną wizytę. Pytam się też czemu kłamie bo nie miał komunikatu
    "Kabel sieciowy odłączony".

    A klient rozbrajająco: "bo jak zgłaszam, że jest kabel to wtedy jakiś
    serwis od Was przyjedzie a inaczej nie chcecie jechać"





    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: