eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: Info z UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Thu, 10 Mar 2011 17:24:33 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <ilau0a$u22$2@node2.news.atman.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <il352s$ikf$1@mx1.internetia.pl> <i...@t...askar.com.pl>
    <il3vo4$nli$1@mx1.internetia.pl> <o...@t...askar.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: host68.216.146.194.generacja.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299774282 30786 194.146.216.68 (10 Mar 2011 16:24:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2011 16:24:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <o...@t...askar.com.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94331
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-09 18:23, Slawek Kotynski pisze:
    > sqniC wrote:
    >
    >> W dniu 2011-03-07 20:22, Slawek Kotynski pisze:
    >>
    >>> Poprawiamy problem i idziemy do klienta sprawdzać, że jest dobrze? ;)
    >>
    >> Zdecydowanie nie, jeśli masz usługę OK to 9X% serwisów wygląda tak, że
    >> problem leży po stronie sprzętu lub niewiedzy Klienta - każdy ISP w
    >> tym temacie opowie Ci dziesiątki anegdot, zresztą poczytaj sobie ten
    >> wątek.
    >
    > Ale to nie jest powód, żeby _wszystkich_ klientów traktować jak idiotów.
    > Zresztą od strony klienta to całkiem wesoło wygląda, tylko żarty
    > bardziej ponure.
    jak traktujesz jak idiote to w końcu trafiasz na klienta który twierdzi:
    "ja jestem informatykiem, idiote Pan ze mnie robi".

    Jak wymagasz podstawowej wiedzy to się dowiesz: "jestem z opieki
    paliatywnej, nie mam pojęcia na temat komputera"


    Ja zawsze zaczynam standardowo "proszę kliknąć w ikonkę połączenia
    sieciowego". Po tym oceniam czy ktoś ma pojęcie czy nie choć czasami
    bywa też to mylące.




    Icek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: