eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaInfolinia pogotowia elektrycznego. › Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
    Date: Tue, 19 Jan 2016 14:11:22 +0100
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta-GCI
    Lines: 94
    Message-ID: <n7lcln$7d0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org> <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n7hgka$d8v$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <n7ihat$car$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1453209079 7584 89.77.163.134 (19 Jan 2016 13:11:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jan 2016 13:11:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160119-0, 2016-01-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:692493
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c11b5044-53bd-4eee-a863-377015f94c04@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 12:12:30 UTC+1 użytkownik ACMM-033
    napisał:


    >> Fajno, że nasz opa, który wie, co robi i jak robi. I umie podejść do
    >> klienta
    >> tak, jak należy to robić.

    > I jeszcze wchodzi do mnie do domu światełkiem (GPON), jak wykupiłem
    > 40Mbps,
    > to mam to 40Mbps i to o dowolnej porze dnia, wszystkie porty otwarte
    > (chyba jako
    > opcja jest router zarządzany przez nich i wtedy oni wystawiają tylko
    > konkretne usługi,
    > niemniej kumaty użytkownik dostaje tylko zakończenie ONT i dalej może ze
    > swoim
    > łączem zrobić co mu się żywnie podoba).

    U mnie Nerwozdrada jest już na osiedlu światełkiem i sobie bym zamówił,
    porzucając UPC, choć ze względu na usługę Wi-Free wolałbym pozostać. Ale jak
    będzie owo wifri tak działać, jak działa, ze rwie jak ostatni ch.j, to się
    chyba jednak w inną stronę uśmiechnę. Łącze 600/60, choć tu na stałe IP bym
    nie liczył, ale jakiegoś DYNDNS-a się zaciągnie do współpracy, albo z
    kumplem adminem się zgadam i za flaszkę miesięcznie przetuneluję się,
    tworząc wirtualny dostęp przez jego IP. Fajnie, żeny wreszcie IPv6
    zadziałało, bo UPC wyłożył lachę na to, a ja już chyba na SDI miałem IPv6.

    > Cóż, też się cieszę. I tylko czasem przychodzi myśl, że to jest prężnie
    > się rozwijająca,
    > ale nadal jeszcze mała lokalna firma. Gdzie zapewne tak jak piszesz,
    > specjalista z Biura
    > Obsługi Klienta jest zarazem inżynierem i administratorem sieci, a może i
    > współwłaścicielem

    No i tak dalej, byle jakiś buc tego nie spitolił.

    > nawet. Za moment wobec popularności firma się rozrośnie, zrobią
    > profesjonalne biuro,
    > z profesjonalnym Call Center, zatrudnią profesjonalne panienki słuchawkowe
    > i będzie

    Jeśli te panienki będą mieć orientację w temacie, który będą prezentować
    klientom, jeśli będą myśleć i nie będą miały abonenta w dupie (jak swego
    czasu Sferia, która za ewidentną swoją winę nie była w stanie wybekać choćby
    wypierdzianego "przepraszam"),

    > profesjonalnie i zgodnie z najnowszymi trendami. Panienki będą według
    > listy odhaczać,
    > czy resetowałem modem, czy wyjąłem wtyczkę, czy zatupałem dwa razy i czy
    > przeinstalowałem

    Coś jak checklista, którą pilot samolotu robi przed startem, widać, jakie to
    ważne pytania :P

    > windowsy, o pingach z nimi nie pogadam, prędzej o tipsach (po godzinach).
    > A zaczną

    Ajajaj... ale będzie, jak się okaże, że masz LINUXA...

    > (właściciele, nie panienki) pewnie od zbudowania profesjonalnego automatu
    > UŁATWIAJĄCEGO składanie zgłoszeń:

    > https://youtu.be/3nrdq9eHApI?t=1m33s

    W moim przypadku nie tak drastycznie, ale zanudzało, że coś w stylu "mamy
    dla ciebie wspaniałą ofertę" i chyba z pół minuty p..lenia o szopenie. W
    każdym razie coś, co mi na ch... potrzebne.


    > A i zapomniałbym: od napraw będą mieli outsourcingową firmę. Która to
    > firma będzie
    > miała outsourcingową firmę zatrudniającą monterów. Na umowę zlecenie,

    Jak w wojsku, gdzie wejścia do jednostki strzegą... agencje ochrony. Nie
    wiem, czy śmiać się, czy płakać...

    > co trzy miesiące innych. I wtedy to już będzie kolejna normalna, w pełni
    > profesjonalna firma, jakich wiele.

    I wszyscy będą radośni i szczęśliwi.
    Tylko kto będzie strzegł agencji ochrony? Bo one jednostek wojskowych
    strzegą...

    --
    Net naprawiony


    ---
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: