    Subject: Re: Inpost
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>
    Date: Tue, 17 Dec 2019 08:01:05 +0100

    > W dniu 2019-12-09 o 09:13, J.F. pisze:
    >>
    >> Dopisek do watku
    >>
    >> http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,14163
    7,25488163,stosy-paczek-obok-przepelnionego-paczkoma
    tu-na-ursynowie-lezaly.html

    > Gdyby zrobić nesting tych paczek to objętościowo pewnie równe paczkomatowi.
    > Że też nie stworzono takiej konstrukcji, w której paczki są upchane obok
    > siebie.
    >
    > Może nie dosłownie to...  :-)
    >
    > http://nowagazeta.pl/wp-content/uploads/2015/10/ps-8
    0204-1.jpg

    > Robert

    Zdarza mi się odbierać jednorazowo z paczkomatu kilka paczek, zdarzyło
    się, że 2 czekały w wybranym paczkomacie a 2 pojechały do innego
    sąsiedniego ze względu na brak miejsca- i tu mnie dziwi dlaczego Inpost
    nie wprowadzi "mechanizmu konsolidacji" czyli spakować kilka paczek do
    jednego odbiorcy do jednej skrytki.

    --
    pozdr

    Tomasz