    From: Big Jack <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Inpost
    Date: Tue, 17 Dec 2019 11:07:51 +0100

    W dniu 17.12.2019 o 09:39, J.F. pisze:

    > Ale moze blad ?
    > Nie wiem jak oni to zrobili, ale sensownie byloby, gdyby kurier skanowal
    > paczke, paczkomat otwiera szafke, kurier wrzuca i zamyka.
    > I nie patrzy co lezy w srodku.

    No to zastanówmy się co miało większe prawdopodobieństwo się wydarzyć.
    Złapanie co najmniej dwóch paczek dla oszczędzenia sobie chodzenia do
    samochodu i bezmyślne wrzucenie dwóch do jednej skrytki, czy dwukrotne
    otwarcie tej samej i również bezmyślne dorzucenie drugiej paczki?
    Ale nawet niechby to był błąd paczkomatu. InPost uchyla się od
    odpowiedzialności za złe działanie swoich klamotów?? Ja myślę, że
    InPost, której przedstawicielką była biurwa rozpatrująca reklamację,
    doskonale wiedzą jak było. Nie od parady mają zamontowany monitoring.
    Ale lepiej z siebie zrobić kretynów, próbować go zrobić ze mnie i iść w
    zaparte niż zaspokajać moje roszczenia finansowe z którymi wystąpiłem w
    złożonej reklamacji. A na to że biurwa była kretynką, to sama mi
    dostarczyła dowód, bo w odpowiedzi na reklamację odniosła się do nie
    mojego nr przesyłki.

    --
    Big Jack