  • 1. Data: 2012-11-03 14:39:44
    Temat: Instalacja Windows 8 na starym komputerze - pomocy
    Od: wyjadacz <n...@n...com>

    Mam problem z instalacją systemu Windows 8 na starym komputerze.

    Przy próbie instalacji z płyty DVD, dostaję taki oto komunikat:

    ---

    Your PC needs to restart.
    Please hold down the power button.
    Error Code: 0x0000005D
    Parameters:
    0x030F0209
    0x756E6547
    0x49656E69
    0x6C65746E

    ---

    Płyta główna: Abit IC7 (Intel i875P-ICH5)
    Procesor: Intel Pentium 4 (Northwood, Socket 478 mPGA)
    Pamięć: 2 kości x 512 MB pracujące w trybie Dual Channel

    Wiem, że instalacja na tym sprzęcie jest możliwa!

    Z powodzeniem zainstalowałem kiedyś jakąś testową wersję tego systemu,
    więc wersja finalna też się powinna zainstalować, ale jakoś nie chce...
    Dlaczego? Co z tym zrobić?

    Proszę o pomoc!

  • 2. Data: 2012-11-03 14:43:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "wyjadacz" napisał w wiadomości grup
    > Mam problem z instalacją systemu Windows 8 na starym komputerze.

    Microsoft Sp. z o.o.
    Al. Jerozolimskie 195a
    02-222 Warszawa
    Poland

    Phone: (+48) 22-594-1000
    Fax: (+48) 22-594-1002
    Microsoft Customer Care: (+48) 22-594-1999; From Poland: 0 801 802 000

  • 3. Data: 2012-11-03 16:29:46
    Od: wyjadacz <n...@n...com>

    W dniu 2012-11-03 14:43, qwerty pisze:
> [...]
    >
    > Phone: (+48) 22-594-1000
    > Fax: (+48) 22-594-1002
    > Microsoft Customer Care: (+48) 22-594-1999; From Poland: 0 801 802 000

    Tyle tylko, że ja dopiero przymierzam się zakupu pudełkowej wersji
    Windows 8. Wersja, którą próbuję zainstalować, to wersja Trial
    (udostępniona przez Microsoft), więc... na pomoc Microsoftu raczej nie
    mogę liczyć...

    Może jednak znajdzie się ktoś na grupie, kto wie, jak problem rozwiązać.

  • 4. Data: 2012-11-03 16:55:47
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-03, wyjadacz <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > Windows 8. Wersja, którą próbuję zainstalować, to wersja Trial
    > (udostępniona przez Microsoft), więc... na pomoc Microsoftu raczej nie

    Skąd ten wniosek? Ja bym radził spróbować.
    Nie pisz do MS PL tylko do UK/USA. Odpowiadają dosyć sprawnie.

    > Może jednak znajdzie się ktoś na grupie, kto wie, jak problem rozwiązać.

    System jest nowy i na razie mało jest użytkowników. Ja mam od niecałych
    2 miesięcy i żadnych problemów nie było. Za to nie mogłem sobie poradzić
    z instalacją Preview Release (zapewne po prostu brakowało w niej
    sterowników).

    pozdrawiam,
    PK

  • 5. Data: 2012-11-03 16:58:41
    Od: "maliniak" <m...@g...pl>

    > Przy próbie instalacji z płyty DVD, dostaję taki oto komunikat:

    Kolego masz w tej swojej maszynie obsługe DEP'a?
    bez tego nie pojedziesz, po co Ci w ogóle kafelkowe szkaradztwo?

  • 6. Data: 2012-11-03 17:11:42
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 03.11.2012 16:58, maliniak pisze:

    > Kolego masz w tej swojej maszynie obsługe DEP'a?
    > bez tego nie pojedziesz, po co Ci w ogóle kafelkowe szkaradztwo?

    Kafelkowe szkaradztwo żre mniej zasobów niż siódemka, jest pozbawione
    idiotycznych "przezroczystości" niemających żadnych zastosowań
    praktycznych a integracja z Windows Store sporo ułatwia posiadaczowi
    legalnej kopii. Jedyna upierdliwość to brak tradycyjnego Menu Start.

  • 7. Data: 2012-11-03 18:05:08
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-11-03 17:11, Andrzej Zbierzchowski pisze:
    > Jedyna upierdliwość to brak tradycyjnego Menu Start.

    To się da "naprawić" - <http://classicshell.sourceforge.net/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-11-03 18:05:09
    Od: "Piotr B. \(pb2004\)" <p...@n...pl>

> [...]
    >Please hold down the power button.
    >Error Code: 0x0000005D
    >Procesor: Intel Pentium 4 (Northwood, Socket 478 mPGA)

    Procesor nie spełnia poniższych wymagań:
    Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster with support for PAE, NX, and SSE2[1]

    1. http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/system-
    requirements
    --
    Piotr Borkowski

  • 9. Data: 2012-11-03 19:42:05
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-11-03 16:29, wyjadacz wrote:
    [.....]
    > Tyle tylko, że ja dopiero przymierzam się zakupu pudełkowej wersji
    > Windows 8. Wersja, którą próbuję zainstalować, to wersja Trial
    > (udostępniona przez Microsoft), więc... na pomoc Microsoftu raczej nie
    A to dziwne, ponieważ w pierwszym poście napisałeś, że jakaś wersja
    testowa zainstalowała się bez problemów natomiast masz problem z wersją
    finalną. :-D

  • 10. Data: 2012-11-03 20:39:06
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "maliniak" <m...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Kolego masz w tej swojej maszynie obsługe DEP'a?
    > bez tego nie pojedziesz, po co Ci w ogóle kafelkowe szkaradztwo?
    Ja zwolennikiem nowości Microsyfu nie jestem, ale kafelkowe szkaradzieńswo
    muszę pochwalić. Kupiłem sobie pilota uniwersalnego Logitecha Harmony 600.
    Programowanie poprzez Webinterface za cholerę nie chciało działać. Tak
    zgłupia frant odpaliłem na VM Ware Windows 8 i poszło....