    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Intermotors/Wrocław-Długołęka - żal.pl
    Date: Sat, 26 Mar 2011 10:10:56 +0100

    W dniu 2011-03-25 16:01, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Seba" Tyle się mówi o jakości obsługi w sklepach z akcesoriami
    >
    > Eeeetam nie placz - ja w warszawskim MCS chcialem znabyc kombi Dainese -
    > kiedy poprosilem o mozliwosc przymiarki w pasujacej mi wersji
    > kolorystycznej otrzymalem info ze nie ma komu przyniesc mi go z zaplecza :)
    W ub. sobotę byłem w MCS pooglądać kurtki. Gdy się w końcu zorientowali
    że jednak chce coś kupić znalazła się całokiem miła i zorientowana Pani,
    jakoś straciła zainteresowanie moją osobą gdy powiedziałem że chcę
    kurtkę z gore, chętnie rukkę ale do 2,5kpln. Akurat nie miała, ale musze
    przyznać że z pół godziny to na mnie straciła i pokazała chyba wszystkio
    (z kurtek) co miała ale już powyżej mojego budżetu. Pojechałem do Marek
    do Moto-Akcesoria i tam ponownie nie byłem rozczarowany - rozmiar jaki
    był potrzebny był, atmosfera bez nadęcia - do pogadania. Wyszedłem z
    czarnym Athosem pod pachą:) Wychodzi na to że oprócz kasku z nowych
    ciuchów to wszystko mam z MA:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050