  • 1. Data: 2011-03-25 10:55:49
    Temat: Intermotors/Wrocław-Długołęka - żal.pl
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Tyle się mówi o jakości obsługi w sklepach z akcesoriami
    okołomotocyklowymi - i niby jest lepiej, ale po moich wczorajszych
    doświadczeniach utwierdzam się tylko w przeświadczeniu, iż nadal
    "branża" sama jest sobie winna takiej a nie innej ich sytuacji np.
    finansowej.
    Ale do rzeczy.
    Wybrałem się ja wczoraj na przegląd towarowy dostępnych butów
    motocyklowych u mnie na wsi, celem ichniejszego nabycia drogą kupna.
    Pomyślałem sobie, że w Intermotorsie ze względu na charakter ich
    działania (sieć ogólnopolska) jak i kubatury sklepu (duuużo miejsca
    chłopaki mają na towar) pewnie coś znajdę dla siebie. Niestety - mimo
    blisko półgodzinnego kręcenia się po ichniejszym sklepie nie dałem rady
    dotrwać do takiego momentu, w którym któryś ze sprzedawców byłby
    zainteresowany sprzedażą mi jakiegokolwiek towaru. Udało mi się doprosić
    o znalezienie jednego modelu butów - na drugi już mi nie starczyło ani
    czasu ani cierpliwości.
    Swoją ścieżką to zastanawiam się jak oni wypełniają swoje plany
    sprzedażowe - no chyba, że detaliści są tam po prostu niemile widziani
    bo a cały obrót robią na hurcie - wtedy sorry, że zawracałem dupę.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2011-03-25 11:15:56
    Temat: Re: Intermotors/Wrocław-Długołęka - żal.pl
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-25, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Swoją ścieżką to zastanawiam się jak oni wypełniają swoje plany
    > sprzedażowe - no chyba, że detaliści są tam po prostu niemile widziani
    > bo a cały obrót robią na hurcie - wtedy sorry, że zawracałem dupę.

    Nie, nie. Problem jest inny - musisz im wyraznie dac do zrozumienia ze
    chcesz wydac duzo siana (np. upuszczajac niechcacy na podgloge zlota/platynowa
    karte).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-03-25 14:20:50
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 25 Mar, 12:15, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nie, nie. Problem jest inny - musisz im wyraznie dac do zrozumienia ze
    > chcesz wydac duzo siana (np. upuszczajac niechcacy na podgloge zlota/platynowa
    > karte).
    Nie, nie. Pomyliles IM z salonem i/lub serwisem bakelitow.

    Ja z kolei mam dosc mile doswiadczenia np. z sklepem moto-akcesoria.pl
    i to zarowno w wersji onlajnowej jak i w realu. Sprawnie, szybko, dosc
    kompetentnie (ale bez szalenstwa) i to nie tylko na etapie sprzedazy
    ale tez na etapie reklamacji. Przy czym MA ma znacznie mniejsza siec
    niz IM czy Larsson. Moze tu jest problem?

    pzdr, dr
    14/525

  • 4. Data: 2011-03-25 15:01:16
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Seba" Tyle się mówi o jakości obsługi w sklepach z akcesoriami
> [...]
    > doświadczeniach utwierdzam się tylko w przeświadczeniu, iż nadal
    > "branża" sama jest sobie winna takiej a nie innej ich sytuacji np.

    Eeeetam nie placz - ja w warszawskim MCS chcialem znabyc kombi Dainese -
    kiedy poprosilem o mozliwosc przymiarki w pasujacej mi wersji kolorystycznej
    otrzymalem info ze nie ma komu przyniesc mi go z zaplecza :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-03-25 19:50:00
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 11:55:49 +0100, Seba napisał(a):

> [...]
    > dotrwać do takiego momentu, w którym któryś ze sprzedawców byłby
    > zainteresowany sprzedażą mi jakiegokolwiek towaru...

    Ja i Modeka we Wrocławiu.
    Wejście tylko na chwilę w celu pomacania, przymiarki towaru. Pierwszy raz
    wyszedłem z kurtką, drugi raz z kaskiem. Ostatnio raz trzeci jeszcze nie
    zamknąłem drzwi a już stał przy mnie sprzedawca cały chętny do pomocy. Dla
    zmylenia przeciwnika zapytałem o kurtkę, którą wycofali ze sprzedaży. Dwie
    sekundy później przed oczami miałem już inną w super zarąbiście okazyjnej,
    właśnie w tej chwili cenie i jeszcze mogłem się targować. Nic nie
    pooglądałem. Uciekłem prawie z krzykiem.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 6. Data: 2011-03-25 19:56:17
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-03-25 15:20, doktorski pisze:

> [...]
    > i to zarowno w wersji onlajnowej jak i w realu. Sprawnie, szybko, dosc
    > kompetentnie (ale bez szalenstwa) i to nie tylko na etapie sprzedazy

    Siema,

    potwierdzam, co jakiś czas nawet dzwonią i pytają czy mogą coś
    zaoferować, ale bez narzucania się. Co prawda problem jest z
    zatowarowaniem, ale jeśli decyduję się poczekać, to bez problemu
    ściągają wszystko, dodatkowo można kupić w cenie, która jest aktualnie w
    promocji Louis.de (doliczają min. marżę, więc bez sensu pakować się w
    drogie przesyłki z Niemcowni). Nawet, jeśli coś się zamówi
    indywidualnie, ale na miejscu stwierdzisz, że jednak nie chcesz kupić,
    nie ma z tym żadnego problemu.

    Co do cen, to należy porównywać, bo jedne rzeczy mają taniej, inne
    drożej, ale takie prawa wolnego rynku...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 7. Data: 2011-03-25 20:21:55
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > właśnie w tej chwili cenie i jeszcze mogłem się targować. Nic nie
    > pooglądałem. Uciekłem prawie z krzykiem.

    Jak oni tak mogą! To skandal tak osaczyć klienta. Uwaga na małe sklepy - tam się tak
    często zdarza!

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-03-26 08:45:12
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Mar 2011 20:56:17 +0100) ktos podajacy sie za falco
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Co do cen, to należy porównywać, bo jedne rzeczy mają taniej, inne
    > drożej, ale takie prawa wolnego rynku...

    W gdansku jest super, bo sklepy moto-akcesoria i larsson sa oddalone od
    siebie o 20m, z cenami faktycznie jest roznie. Np klosz kierunkowskazu do
    DT kosztuje w m-a 50zl, a w larssonie 5zl. Oczywiscie dziala to w dwie
    strony.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2011-03-26 09:10:56
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-25 16:01, Tytus pisze:
> [...]
    > kiedy poprosilem o mozliwosc przymiarki w pasujacej mi wersji
    > kolorystycznej otrzymalem info ze nie ma komu przyniesc mi go z zaplecza :)
    W ub. sobotę byłem w MCS pooglądać kurtki. Gdy się w końcu zorientowali
    że jednak chce coś kupić znalazła się całokiem miła i zorientowana Pani,
    jakoś straciła zainteresowanie moją osobą gdy powiedziałem że chcę
    kurtkę z gore, chętnie rukkę ale do 2,5kpln. Akurat nie miała, ale musze
    przyznać że z pół godziny to na mnie straciła i pokazała chyba wszystkio
    (z kurtek) co miała ale już powyżej mojego budżetu. Pojechałem do Marek
    do Moto-Akcesoria i tam ponownie nie byłem rozczarowany - rozmiar jaki
    był potrzebny był, atmosfera bez nadęcia - do pogadania. Wyszedłem z
    czarnym Athosem pod pachą:) Wychodzi na to że oprócz kasku z nowych
    ciuchów to wszystko mam z MA:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050