eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak działa termostat? ;) › Re: Jak działa termostat? ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 11 Mar 2013 04:31:46 +0100
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
    Thunderbird/17.0.3
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak działa termostat? ;)
    References: <4...@g...com>
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <513d5023$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
    X-Trace: 1362972707 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1266 91.150.220.115:25795
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485738
    [ ukryj nagłówki ]

    On 3/7/2013 9:35 AM, Marcin Kiciński wrote:
    > Pytanie z tematu może trochę głupie, ale chodzi mi o to, czy termostat w układzie
    chłodzenaia może się zaciąć w dowolnej pozycji, czy zawsze jest to otwarty duży
    obieg?
    >
    > Mam taki problem, że od niedawna szwankuje mi termostat, tzn. czasami jest problem
    z zagrzaniem silnika. Wiem że tych autach (Grande Punto) zdarza się, że termostat
    zaczyna działać wybiórczo. Teraz idzie wiosna i problem niedogrzanego silnika raczej
    nie będzie zbyt dotkliwy, więc mógłbym zostawić wymianę termostatu na jesień (sam
    termostat do GP jest stosunkowo drogi a wymiana kłopotliwa), ale obawiam się
    sytuacji, w której duży obieg się nie otworzy i slinik zacznie się przegrzewać.
    Pytanie, czy to jest wogóle możliwe, czy termostaty mają jakies zabezpieczenie przed
    taka sytuacją. Jak dotąd zawsze słyszałem o problemach z termostatem wyłącznie w
    kontekście silnika niedogrzanego, stąd moje pytania.
    >
    > Pozdrawiam
    > MK

    miałem to w.. 3.4 autach :)
    safrane volvo, safrane 24v i dodge journey oraz tak
    trochę safrane ph1 (inny powód).


    W każdym przypadku bez żadnego problemu dało się schłodzić
    klimatronikiem tylko w dodge nie było wiadomo że się przegrzewa
    (ten dodge to taki fiat freecośtam na europę).

    Tak do 160km/h można na tym jechać. Gorzej jak się raz spitoliło
    chłodzenie i trzeba było jechać 180km/h+ żeby się wychłodził...
    (a jak się przegrzewał to chodził chwilę na 3 cylindry - vmax była
    wtedy 190) i 1080km do domu... (ale dało radę ;) )


    o ja zaraz odpisze na bmw bo się dużo pojawiło :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: