    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak dzwonić tanio w ramach Plus-a?
    Date: Sun, 19 Apr 2009 11:32:14 +0200

    "JanKo" napisał:

    > Tani kontakt między dwiema osobami zapewniają najtaniej krótkofalówki.

    Ale w Plusie to raczej drogie jest ;->
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    nowosci/twoj_telefon_jak_krotkofalowka/

    > Jeśli koniecznie musi być to przez telefon komórkowy to PlayFresh.

    Daj spokój, bo zaraz wyjdzie na to, że połowa grupy to TW Play-a ;-)
    W każdej sieci przecież są różne "Wybrane numery" itp. A od tego jest stado
    konsultantów Plusa, żeby objaśnili jak "z setek opcji, taryf, promocji,
    zniżek, sztuczek..." wybrać najtańsze dzwonienie między dwiema osobami. Może
    to i naiwne myślenie, ale np. w moim przypadku ajent Plusa z własnej
    inicjatywy stanął na uszach i wygrzebał jakąś "promocję" (nie do odszukania
    na stronie Plusa), dzięki której nie musiałem płacić za aktywację. Naprawdę
    miło tę sieć wspominam.

    JoteR