  • Data: 2019-10-16 20:05:56
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 10 lat temu zbylem samochod, niestety zapomnialem zglosic faktu zbycia. W
    miedzyczasie umowa k/s przepadla.
    > Pojazd dalej jest zarejestrowany na mnie,
    tu się pierwsza rzecz nie zgadza. w dowodzie masz kilka miejsc na
    pieczątki. musisz wyrobić nowy dowód. to może zrobić ktoś inny, ale
    odebrać - już nie. Odebrać musisz osobiście. Skoro go sprzedałeś,
    zapytaj w swoim urzędzie miasta jak tam dowód rejestracyjny. kiedy
    wydali ostatni, policzy pieczątki....

    > Posiadam tylko numer rejestracyjny, numer VIN, numer aktualnych oraz byly polis OC.
    > Ubezpieczalnie maja wszystkie dane ale mimo ze posiadam zaswiadczenie z wydzialu
    komunikacji iz dalej jestem
    > oficjalnie wlascicielem auta nic podac nie chca.
    NIC? Chyba pytasz nie o to o co powinieneś. Wymyśl bajkę, że
    potrzebujesz potwierdzenie ostatniego przelewu, a Ty go sam zrobić nie
    możesz, bo zamknąłeś konto w tym banku.

    Może w cepiku lub innej bazie dowiesz się że od jakiegoś czasu przeglądy
    rejestracyjne są robione daleko od Twojego miejsca zamieszkania. Na tej
    podstawie możesz uwiarygodnić w urzędzie komunikacji fakt sprzedaży auta
    dawno temu. podobnie z opłacaniem OC.
    myślę ze nie powinieneś się przejmować tym ze nabywca nie
    przerejestrował auta, tylko tym że Ty tego nie zgłosiłeś. zgłoś i
    zapomnij. ewentualnie jako potwierdzenie załatw wyzej wymienione dokumenty.

    ToMasz
    ale z pieczątkami w dowodzie rejestracyjnym, to przegięcie. nie
    trolujesz aby?