    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Date: Thu, 17 Oct 2019 19:49:48 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>

    W dniu 17-10-2019 o 19:35, d...@g...com pisze:

    > Według ustawy:
    > http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    031241152/T/D20031152L.pdf
    > "Posiadacz pojazdu mechanicznego jest obowiązany zawrzeć umowę obowiązkowego
    ubezpieczenia OC..."
    > Natomiast "posiadacz" to niekoniecznie właściciel, ale może być to również
    użytkownik (posiadacz zależny) nie będący właścicielem:
    > http://www.korzystneoferty.pl/porady-eksperta/pojeci
    e-posiadacza-pojazdu-w-kontekscie-obowiazku-zawarcia
    -umowy-ubezpieczenia/43
    > Ja nie byłem ani właścicielem ani użytkownikiem a jedynie ubezpieczającym. Mimo to
    pani z Ergo Hestii twierdziła, że muszę płacić za automatycznie przedłużające się
    ubezpieczenie OC.

    Pewnie założyła, że masz to auto w posiadaniu.
    Czyli że jesteś posiadaczem.

    Ale jak widać nie miała racji, choć pewnie nie byłoby łatwo się od tego
    wykręcić.