eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2010-01-03 16:12:01
    Temat: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Yans van Horn wydusił z siebie te słowy:

    > Zwracam uwagę na "Beginner techniques" ;-)
    >
    > Ja natomiast piszę o:
    >

    > Pomijając jednak drifting - miałem na myśli oczywiście jazdę na cza
    > (rajdy, jazda na torze :-)

    Oki doki.

    A widzialeś kiedyś jakikolwiek profesjonalnie przygotowany samochód do
    friftu z bliska?
    Rzuciło Ci sie coś w oczy co należało do ponadstandartowego wyposażenia
    wnętrza?
    Moze jakaś długa i łatwa w użyciu dzwignia nie licząc tej od biegów? :D

    ps. zeby nie bylo - ja nie twierdze, ze ręczny jest używany zawsze i
    wszędzie, jednak ... są sytuacje, kiedy po prostu ułatwia życie.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    Omega B X25XE




  • 12. Data: 2010-01-03 18:33:20
    Temat: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > Yans van Horn wydusił z siebie te słowy:
    >
    >> Zwracam uwagę na "Beginner techniques" ;-)
    >>
    >> Ja natomiast piszę o:
    >>
    >
    >> Pomijając jednak drifting - miałem na myśli oczywiście jazdę na cza
    >> (rajdy, jazda na torze :-)
    >
    > Oki doki.
    >
    > A widzialeś kiedyś jakikolwiek profesjonalnie przygotowany samochód do
    > friftu z bliska?

    Mam pokazać zdjęcia ? ;-)

    > Rzuciło Ci sie coś w oczy co należało do ponadstandartowego wyposażenia
    > wnętrza? Moze jakaś długa i łatwa w użyciu dzwignia nie licząc tej od biegów? :D

    O tym właśnie pisałem przecież, cytat:

    "A teraz zapytaj kogokolwiek startującego w rajdach czy go tak używa i
    dlaczego zamiast linkowej atrapy ma mocny hydrauliczny, którego używa 0-1"

    > ps. zeby nie bylo - ja nie twierdze, ze ręczny jest używany zawsze i
    > wszędzie, jednak ... są sytuacje, kiedy po prostu ułatwia życie.

    Ależ oczywiście, zgadzam się zupełnie, dlatego napisałem:

    "Hamulec ręczny to narzędzie mało precyzyjne (0-1) i między innymi
    dlatego do zastosowania w szczególnych warunkach, w przeciwieństwie do
    innych dostępnych kierowcy narzędzi."

    Być może nie zrozumieliśmy się na początku, bo jak widać na myśli
    mieliśmy to samo :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 13. Data: 2010-01-03 19:30:04
    Temat: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Yans van Horn wydusił z siebie te słowy:


    > Być może nie zrozumieliśmy się na początku, bo jak widać na myśli
    > mieliśmy to samo :-)


    najwyraźniej :)


    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    Omega B X25XE




  • 14. Data: 2010-01-03 21:03:55
    Temat: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2010-01-02 20:30, some human being called *Yans van Horn* claimed...
    > Ludvigus wrote:
    >> Some day 2009-12-31 16:00, some human being called * Michał* claimed...
    >>>>> I nic, nie daje się go bokiem obrócić, ani rozhuśtać
    >>>>> jak to zrobic ?
    >>>> Rozpędź się do przodu i skręt w dowolną stronę + ręczny.
    >>>> Wpadniesz w poślizg nadsterowny, przy którym manipulacja ręcznym i
    >>>> gazem razem z kontrą kierownicą pozwoli pociągnąć auto bokiem. Przy
    >>>> nabraniu wprawy polecam z górki :)
    >>>
    >>> Zapomniałem dodać że popsuty (linki przecięte obie).
    >>
    >> Bez sprawnego ręcznego nici z zabawy, bo to podstawa do upalania w
    >> FWD. Inaczej jest w RWD, tam wystarczy tylko depnąć w gaz by zerwać
    >> przyczepność i kontrować, a tutaj trzeba się z wajchą siłować...
    >
    > Proponuje najpierw się douczyć, bo do jeżdzenia bokiem FWD hamulec
    > ręczny nie jest niezbędny.

    Zgoda, można np. wykonać LFB (left foot braking), żeby przenieść masę
    samochodu na przednie koła, a zarazem unieść deko tył, nie tracąc przy tym
    mocy, a dodając do tego skręcenie kierownicy, można narzucić w kontrolowany
    sposób tył i zrobić mały powerslide :-)

    hint: http://www.drivingfast.net/car-control/left-foot-bra
    king.htm

    ps. a tak to robił Colin http://www.youtube.com/watch?v=4LKAYtaD_t4

    Pozdrawiam,
    --
    | | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet."
    | | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~
    | |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: