  • 11. Data: 2010-01-03 20:25:16
    Temat: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Update - w tym podobno 100zł.
    >
    > Więcej informacji:
    > http://forum.streetriders.pl/viewtopic.php?t=3531

    A tu jeszcze konkretniej:
    http://forum.streetriders.pl/viewtopic.php?t=3673

  • 12. Data: 2010-01-03 20:31:39
    Temat: Re: Jak poje?dzić bokiem na ?niegu, podsterownym ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Seba pisze:
> [...]
    elated

    > Też strzelam, jak Marcin, w 'Mongolię'.
    >
    > Swoją ścieżką musimy się tam umówić na szybkiego spota wieczorową porą -
    > widać, że warunki w miarę odpowiednie (jak posypie białym z nieba).

    Problem polega na tym, że wieczorową porą (tj. w okolicach 22:00) tam
    się robi dość tłoczno ztcw.
    Ale spotkać się można, czemu by nie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 13. Data: 2010-01-05 01:47:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Jan 2010 20:31:39 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >Problem polega na tym, że wieczorową porą (tj. w okolicach 22:00) tam
    >się robi dość tłoczno ztcw.
    >Ale spotkać się można, czemu by nie.

    Tak mi sie przypomnialo ze mozemy sprobowac przeciagania liny .. tzn
    opony przetestowac :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-01-05 01:58:05
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak mi sie przypomnialo ze mozemy sprobowac przeciagania liny .. tzn
    > opony przetestowac :-)

    zerwana lina dziurawi zderzak

    pozdrawiam.

  • 15. Data: 2010-01-05 08:20:54
    Od: "mszyma" <mszyma@no_spam.gazeta.pl>

    Witam,
    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > zerwana lina dziurawi zderzak

    Sądzisz, że na śniegu/lodzie przyczepność pozwoli Ci na zerwanie holu?
    A może na wyrwanie zaczepu holowniczego?
    (pomijam zrywanie z rozpędu jako nierozsądne)
    Pozdrawiam
    mszyma