  • Data: 2015-03-07 17:11:44
    Temat: Re: Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogólnie to nie ma problemu w razie watpliwosci z wyliczeniem predkosci -
    > mozna policzyc dystans przez czas.
    > Ale oni tu prawie nic nie nagrali wiec nie wiem czy z tego filmu sie da.

    Jak by mieli jakis zintegrowany dalmierz laserowy to ok, a nie znowu "na
    oko" po slupkach. Predkosc ma byc okreslona dokladnie. Ma byc twardy dowod.
    Oczywiscie, ze Sąd moze stwierdzic, ze i tak pan jechal za szybko bo bylo
    tak jak piszesz, ale co z reszta kierowcow, ktorzy sa lapani pi x oko bo
    wedlug policjanta na wideorejestratorze jechali 15km/h wiecej ?