    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5e739edd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <r50a1o$6qb$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e73b925$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <r59jvl$98m$1@dont-email.me>
    <5e787fef$0$500$65785112@news.neostrada.pl> <r5ad0s$3r3$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <5e78cb6f$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5b4hi$qg6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1te41aaeb4igw.1f0vckmvo71t7$.dlg@40tude.net>
    <r5ch7t$l1t$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 24 Mar 2020 09:51:54 +0100

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 09:43:41 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Zbyt mała ilość demagogii?
    > Odwoływanie się do ludzi rozumnych, co okazało się błędem, jako że raz,
    > że w czasach dobrobytu są oni bardziej lenimi, dwa że może być ich
    > jednak mniej?

    Ale przede wszytkim - ci rozumni zauwazyli, ze kiepsko rzadzi :-)

    > No i kupę nieprzemyślanych pr-owo kroków (ale nawet nie zahaczających o
    > skalę dzisiejszego bezhołowia rządzących i suma sumarum mało szkodliwych).
    > Ja np. osobiście ich skreśliłem już za pierwszej kadencji, gdy zaczęli
    > masowo stawiać fotoradary, wbrew wcześniejszej krytyce pierwszego pisu
    > za to samo - nie trawię kalizmu.

    A potem to pierwszenstwo dla pieszysch :-)

    Akurat fotoradary ... moze nie potrafili wytlumaczyc tym madrzejszym -
    przeciez one prawie niegrozne sa. Kilkaset, w stalych miejscach,
    tablica i nawigacja ostrzega.
    A przy okazji - zabrali przenosne FR policji i SG.

    W efekcie zrobilo sie lepiej niz wczesniej :-)
    A stawiali je tak szybko, jakby ktos sabotowal.

    Ale moze nie wypadalo powiedziec "wicie rozumicie - musimy, bo unia
    kaze, ale zrobimy to tak, zeby nie zaszkodzic. I nie dolozymy ani
    zlotowki - jak Unia nie da, to sie jej powie, ze beda, jak da"

    A moze liczyli, ze madre spoleczenstwo samo sie domysli ... i sie
    przeliczyli :-)

    J.