  • Data: 2017-09-08 23:17:36
    Temat: Re: Jak się przepali LED, to co?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2017 o 22:40 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Z tylnymi szybami na korbę może być problem. W konfiguratorze Golfa nie
    > ma takiej opcji nawet dla Trendline :-(
    > Być może to kolejny wymysł UE ;-)

    W przypadku golfa takie oszczędności są dla mnie jak najbardziej
    zrozumiałe.
    Golf, zwłaszcza kombi to ma być ekonomiczny, praktyczny samochód. Bez
    klimy, ledów, czy elektryki szyb będzie nadal wyśmienicie spełniał swoje
    zadanie.
    Pasat to auto komfortowe, wyższej klasy, w niektórych kręgach prestiżowe.
    Po co kupować komfortowe auto bez klimy, kiedy można mieć tańszego golfa?
    - to wydawało mi się bezsensu.
    Ale jest tak jak piszesz, w przypadku zakupu auta czasami racjonalne
    myślenie schodzi na dalszy plan :-)

    TG