  • Data: 2017-09-23 16:57:59
    Temat: Re: Jak się przepali LED, to co?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 23 Sep 2017 15:17:32 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Nie o to. Taraz mamy dozwolone w PL 140km/h. Wtedy ile było?

    Że "dozwolone" nie znaczy "trzeba tyle jechać". No i tak czy inaczej to
    żaden argument, wszak nie każdy ma autostradę pod ręką. Ja autostradą
    jeżdżę nie częściej niż 2 razy w roku, przy czym tutejsze autostrady to
    max. 130 km/h. Resztę czasu jeżdżę nie dalej niż 30-50 km od domu, a tu
    wszędzie drogi ograniczone do 90 km/h, jak nie 70 km/h.

    > ile było aut na drogach? - 140 przy obecnym ruchu wymaga sporej
    > koncentracji.

    Jeśli potrzebujesz aż takiej koncentracji by jechać bez kraksy, znaczy że
    za szybko jedziesz. Klimatyzacja - bądź jej brak - jest tu poza tematem.

    Mateusz