    From: "pavellz" <P...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
    Date: Wed, 4 Jan 2012 23:23:58 +0100

    > Bo twoje wyklepią, a kasę wezmą za nowe... oryginalne, bo zamienników
    > brak...

    To i tak optymistyczny wariant. U mnie było tak, że pojechałem autem z
    porysowanym
    zderzakiem na oględziny (uprzednio dokładnie zbadawszy samemu uszkodzenia),
    po czym serwis stwierdził że również pas tylny jest pogięty (na szczęście
    kosmetyka,
    niemniej jakoś dziwnie wcześniej był prosty), wysłali wyliczenie
    ubezpieczycielowi,
    dostali kasę, naprawili zderzak, tylny pas został nieruszony przez serwis.
    Dodam, że podobno najlepsze ASO Opla w Wawie. :)

    Pzdr
    Paweł