  • 1. Data: 2012-01-04 21:27:27
    Temat: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
    Od: medea <x...@p...fm>

    Jest może na sali jakiś znawca, który mógłby ocenić, czy takie
    draśnięcie karoserii jak w linku może kwalifikować całe drzwi samochodu
    do wymiany?

    http://imageshack.us/photo/my-images/853/dw068hh002.
    jpg/

    Ewa

  • 2. Data: 2012-01-04 21:38:38
    Temat: Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 04 Jan 2012 21:27:27 +0100, medea napisał(a):

    > Jest może na sali jakiś znawca, który mógłby ocenić, czy takie
    > draśnięcie karoserii jak w linku może kwalifikować całe drzwi samochodu
> [...]

    Tam nie ma co klepać a Ty chcesz drzwi wymieniać ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2012-01-04 21:40:58
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2012 21:38:38 +0100, huri_khan napisał(a):

    jpg/

    > Tam nie ma co klepać a Ty chcesz drzwi wymieniać ?

    Natomiast na tym zdjęciu jest gorzej ale też do klepania.

    http://imageshack.us/photo/my-images/12/dw068hh001.j
    pg/

  • 4. Data: 2012-01-04 21:43:30
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/04/2012 09:27 PM, medea wrote:
    > Jest może na sali jakiś znawca, który mógłby ocenić, czy takie
    > draśnięcie karoserii jak w linku może kwalifikować całe drzwi samochodu
> [...]

    Jak znajdziesz kogoś dobrego, to tak Ci to zrobi, że
    nawet szpachlu nie będzie.

  • 5. Data: 2012-01-04 21:53:13
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2012-01-04 21:38, huri_khan pisze:

    jpg/
    > Tam nie ma co klepać a Ty chcesz drzwi wymieniać ?

    Ja nie chcę, ja się tylko dziwię, bo serwis walczy z ubezpieczycielem o
    wymianę drzwi, a ja już od tygodnia czekam na naprawiony samochód.

    Ewa

  • 6. Data: 2012-01-04 21:53:59
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2012-01-04 21:43, m...@i...pl pisze:

    jpg/

    > Jak znajdziesz kogoś dobrego, to tak Ci to zrobi, że
    > nawet szpachlu nie będzie.

    Ba! A gdzie takiego znaleźć?

    Ewa

  • 7. Data: 2012-01-04 21:59:52
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/04/2012 09:53 PM, medea wrote:

    jpg/

    > Ba! A gdzie takiego znaleźć?
    >
    > Ewa

    No tak. Racja.

    Niestety większość warsztatów samochodowych to wymieniacze.
    Potrafią tylko wymieniać. Czasem jednak można trafić
    artystę pasjonata, który kocha to co robi. W Poznaniu,
    to może i kogoś takiego bym mógł polecić.

  • 8. Data: 2012-01-04 22:03:11
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2012-01-04 21:59, m...@i...pl pisze:

    > Niestety większość warsztatów samochodowych to wymieniacze.
    > Potrafią tylko wymieniać.

    Inna sprawa, że samochód jest nowy, więc może dlatego walczą o wymianę.

    > Czasem jednak można trafić
    > artystę pasjonata, który kocha to co robi. W Poznaniu,
    > to może i kogoś takiego bym mógł polecić.

    Do Poznania nie będę z tym jeździć. ;)

    Ewa

  • 9. Data: 2012-01-04 22:10:57
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

> [...]
    > karoserii jak w linku może kwalifikować całe drzwi samochodu do wymiany?

    Raczej nie. W nowej Toyocie widziałęm większe wgniecenie i zdarcie do
    blachyi bylo naprawiane

  • 10. Data: 2012-01-04 22:51:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Inna sprawa, że samochód jest nowy, więc może dlatego walczą o wymianę.

    No, ale to się robi tak, że kasuje się za nowe, ale szpachluje i maluje
    stare.