eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii? › Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
    Date: Wed, 04 Jan 2012 23:33:49 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <je2k4e$3qm$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <4f04b62d$0$1196$65785112@news.neostrada.pl>
    <je2dli$otg$1@usenet.news.interia.pl>
    <4f04bc64$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <je2ek8$qf0$1@usenet.news.interia.pl>
    <4f04be8d$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f04c9c8$0$1201$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1325716430 3926 79.187.111.26 (4 Jan 2012 22:33:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jan 2012 22:33:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111108
    Thunderbird/3.1.16
    In-Reply-To: <4f04c9c8$0$1201$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2424996
    [ ukryj nagłówki ]

    On 01/04/2012 10:51 PM, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
    > news:4f04be8d$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2012-01-04 21:59, m...@i...pl pisze:
    >>>
    >>> Niestety większość warsztatów samochodowych to wymieniacze.
    >>> Potrafią tylko wymieniać.
    >>
    >> Inna sprawa, że samochód jest nowy, więc może dlatego walczą o wymianę.
    >
    > No, ale to się robi tak, że kasuje się za nowe, ale szpachluje i maluje
    > stare.
    >

    Przecież to wyjdzie w przypadku pomiaru grubości lakieru.

    A jak już wyjdzie, to kryminał. Inna sprawa, że jak
    czytałem kiedyś procedury naprawy aut dotyczących właśnie
    napraw blacharskich, to na prawdę przy byle pierdnięciu
    każą tak absurdalną ilość żelastwa wymieniać, że łapy
    opadają. Nie jestem zwolennikiem druciarstwa, ale są
    jakieś granice.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: