  • Data: 2018-10-23 00:53:46
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
    Od: Lort <b...@g...w.ua> szukaj wiadomości tego autora

    Kto: s...@g...com Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 22.10.2018, 19:22:27

    .jpg?1450540263
    > Malo ciekawe.
    > Moj tok rozumowania jadac ta droga od prawej:
    > "ten z lewej (wyjezdzajacy od dolu obrazka) sie nie zatrzyma, ja nie moge mu
    wjechac pod kola bo wtedy wymuszam pierwszenstwo. On jedzie i nie zwolni bo z lewej
    nikogo nie ma wiec nawet nogi z pedalu gazu nie podniesie. Jak wjade to mi przywali."
    > Nijak nie widze mozliwosci aby ktokolwiek probowal uzasadniac ze ten z prawej nie
    bylby winny wypadkowi.

    "Znak C-12 występujący łącznie ze znakiem A-7 oznacza pierwszeństwo
    kierującego znajdującego się na skrzyżowaniu przed kierującym
    wjeżdżającym (wchodzącym) na to skrzyżowanie."

    Słowa-klucze: "znajdujący się na skrzyżowaniu", "wjeżdżający na
    skrzyżowanie".

    Więc możliwości są. Można dać zarobić papudze, ale moim zdaniem dużo
    prościej byłoby powiesić za jaja tego, który taką organizację ruchu
    wprowadził i ją po prostu zmienić.