  • Data: 2018-10-25 13:56:00
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie? Kierujący.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-25 o 13:47, Karol5 pisze:
    > Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > Przepis był, ale go wyciąłeś.

    > To nie ciągnik ma pierwszeństwo na rondzie, lub nie ma, to kierujacy
    > ma pierwszeństwo na rondzie, lub nie ma.
    > Jeżeli kierujący jest na rondzie to ma pierwszeństwo,
    > jeżeli nie jest na rondzie to nie ma.

    Widzę, że nie zrozumiałeś istoty przykładu z żukiem i ciągnikiem. Jakoś
    mnie to nie dziwi.

    Biorąc na chwilę twoje dywagacje na poważnie (tak w ramach zabawy, jak z
    małym dzieckiem) należy dojść do wniosku, że jeśli zajadę komuś drogę
    maską swojego samochodu, ale sam jeszcze nie "wjadę" na skrzyżowanie
    swoją szanowną dupą, to o wymuszeniu przeze mnie pierwszeństwa nie może
    być mowy.

    --
    Liwiusz