  • 31. Data: 2017-07-08 17:09:49
    Temat: Re: Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
    Od: p...@g...com

    Na ostatnim zdjęciu widać jak się złożyła zresztą chyba nie jest obowiązkowa ?

    http://info-car.pl/infocar/artykuly/belka-przeciwnaj
    azdowa-powstala-po-tragicznej-smierci-znanej-aktorki
    .html

  • 32. Data: 2017-07-09 08:22:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 8 lipca 2017 13:20:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >https://youtu.be/l1UbZFYuPEE

    Dokladnie, aszlochy z germanowa buduja pas awaryjny po czym nie wiedza z nim
    zrobic - podczas gdy swiat nie ma z tym problemow

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pas_awaryjny
    https://en.wikipedia.org/wiki/Shoulder_(road)
    https://it.wikipedia.org/wiki/Corsia_di_emergenza
    https://fr.wikipedia.org/wiki/Bande_d%27arr%C3%AAt_d
    %27urgence

  • 33. Data: 2017-07-09 08:26:18
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    Sat, 8 Jul 2017 13:20:39 +0200, w
    <5960c00b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, "Ghost" <n...@d...pl>
    napisał(-a):

    >Nie wszędzie jest awaryjny.

    dyskusja jest nie natentemat.

  • 34. Data: 2017-07-09 16:52:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jul 2017 08:26:18 +0200, w <5961cc90$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ghost" <n...@d...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Sat, 8 Jul 2017 13:20:39 +0200, w
    > <5960c00b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, "Ghost" <n...@d...pl>

    > dyskusja jest nie natentemat.

    A na jaki?

  • 35. Data: 2017-07-09 20:01:11
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    "Ghost" <n...@d...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Sat, 8 Jul 2017 13:20:39 +0200, w
    > <5960c00b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, "Ghost" <n...@d...pl>

    >A na jaki?

    Sprawdz na poczatku watku.

  • 36. Data: 2017-07-10 11:42:33
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-06 o 09:04, J.F. pisze:
> [...]
    ffer-behindern-sanitaeter-nach-unfall-52439710.bild.
    html

> [...]
    >
    > Tak nawiasem mowiac, jakby sie te osobowki troche scisnely, to by mu
    > zrobily miejsce na zjechanie ... ale to myslenia wymaga, to nie u
    > Niemcow :-)
    >
    > Nauka na przyszlosc - nie pchac sie, zachowac odstep i miec mozliwosc
    > manewru.
    >
    > Zobacz to
    > https://www.youtube.com/watch?v=KKEcEu17_tc
    >
    > To w koncu zostawiamy droge na srodku, czy pobocze wolne, czy oba ?
    > W efekcie straz jedzie wolno, bo ma wasko.
    >
    > No i gdzie ten wypadek ?
    > Bo jedzie, jedzie, a wypadku nie widac :-)

    w 5. minucie nagle panu policjatowi przestało się spieszyć i wysiadł...
    T.

  • 37. Data: 2017-07-10 13:35:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-07-06 o 09:04, J.F. pisze:

    >w 5. minucie nagle panu policjatowi przestało się spieszyć i
    >wysiadł...

    No, jesli ma zapewnic przejazd dla strazy, a straz bedzie za 10
    minut, to mu sie nie spieszy za bardzo, a droga musi byc.

    A moze korzysta z okazji i przeprowadza akcje edukacyjna - jak widac
    bardzo zasadna.

    Tak czy inaczej - nauczka dla nas - zostawic odstep, aby moc zjechac w
    bok w razie potrzeby,
    lub zgodnie ze staropolskim przyslowiem - od razu ustawic sie z boku,
    jak szkop przed nami :-)

    J.

  • 38. Data: 2017-07-10 13:47:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jul 2017 20:01:11 +0200, w <59626f6d$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ghost" <n...@d...pl> napisał(-a):

    > Sprawdz na poczatku watku.

    Początek wątku jest o czymś innym.

    Dobra, jak już pojawiają się debilne propozycje aby auta stały po lewej
    stronie, to już nie lepiej będzie po niemiecku.

  • 39. Data: 2017-07-10 19:39:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 5 Jul 2017 11:10:56 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:
    > i link bez cenzury
    > https://www.youtube.com/watch?v=mZZrP0qp84A

    Jaki sens wrzucać film i go za chwilę usuwać?

    --
    Marek

  • 40. Data: 2017-07-17 15:39:16
    Od: robot <a...@o...pl>

    "Warum sehe ich BILD.de nicht?
    Sie sehen diese Seite, weil Sie einen Adblocker eingeschaltet haben. "

    AAAAaaahahahahaahaaa.