  • 1. Data: 2017-07-03 23:49:25
    Temat: "bestia" w Warszawie. Parkowanie
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Dziś w radiu usłyszałem, że jakieś ulice w Warszawie wyłączone zostaną z
    parkowania w związku z wizytą prezydenta USA.
    I tak się zastanawiam, z jaką częstotliwością trzeba sprawdzać
    organizację ruchu pod kątem parkowania?
    Załóżmy, że parkuje w miejscu dozwolony. Opłacam, jeżeli trzeba miejsca
    na tydzień i wyrywam nad morze na urlop. W między czasie ktoś ustawia
    znaki zakazu parkowania i czy w związku z tym grozi mi mandat lub laweta?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-07-04 00:54:10
    Temat: Re: "bestia" w Warszawie. Parkowanie
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Baczek <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > na tydzień i wyrywam nad morze na urlop. W między czasie ktoś ustawia
    > znaki zakazu parkowania i czy w związku z tym grozi mi mandat lub laweta?

    A pytasz hipotetycznie czy masz taki rzeczywisty problem?

    Jeśli parking zezwala na tygodniowe parkowanie to napewno nie Ty za taka
    lawete zaplacisz - nie boj sie.

    ps, współczuję Wam wizyty tego prostaka :-(

  • 3. Data: 2017-07-04 01:54:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 3 Jul 2017 23:49:25 +0200, Baczek napisał(a):

> [...]
    > na tydzień i wyrywam nad morze na urlop. W między czasie ktoś ustawia
    > znaki zakazu parkowania i czy w związku z tym grozi mi mandat lub laweta?

    No żalił się ktoś że pojechał sobie na urlop zostawiając auto najlegalniej
    zaparkowane.
    A w czasie jego urlopu postawili zakaz bo biegacze czy inni kolarze mieli
    imprezę no i auto mu wywieźli pod jego nieobceność.
    On wrócił z urlopu, auta nie ma, zgłosił kradzież i się znalazło na
    parkingu za miastem.
    Mandat to mu nawet ze straży miejskiej chyba "darowali", ale cieć na
    parkingu bez coś około 600zł za lawetę i parking nie chciał słyszeć o
    oddaniu samochodu.
    Policja wezwana na miejsce nie pomogła.

    No i chciał nie chciał, właściciel wyskoczył z tych 600zł, odgrażał się
    sądem ale nie wiem jak się to skończyło i czy mu się chciało coś więcej niż
    tylko się odgrażać.

  • 4. Data: 2017-07-04 07:30:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Jul 2017 22:54:10 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > A pytasz hipotetycznie czy masz taki rzeczywisty problem?
    >
    > Jeśli parking zezwala na tygodniowe parkowanie to napewno nie Ty za taka
    > lawete zaplacisz - nie boj sie.

    Raczys zartowac.

    Nie ma u nas ograniczena czasu parkowania na ulicy, i myslisz, ze kto
    zaplaci ? Straz Miejska ?

    > ps, współczuję Wam wizyty tego prostaka :-(

    A jak zainwestuje w Tesle ?

    Sie zobaczy za 4 lata co byl warty :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-07-05 05:04:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Raczys zartowac.
    >
    > Nie ma u nas ograniczena czasu parkowania na ulicy, i myslisz, ze kto
    > zaplaci ? Straz Miejska ?

    No jeśli odwieźli Ci auto poprawnie zaparkowane to nie płaciłbym.

    > A jak zainwestuje w Tesle ?
    >

    > Sie zobaczy za 4 lata co byl warty :-)

    Już widać że jest nic nie wartym oportunistą i działa tylko na rzecz swoich
    własnych kolesi z korporacji które pomogły wypchać tego bufona na
    piedestał.

  • 6. Data: 2017-07-05 14:17:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To po chuj tam zyjesz jak jest tak zle? Zaprotestuj i przeprowadz sie do niemiec.

  • 7. Data: 2017-07-05 15:02:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-04 o 00:54, Pszemol pisze:

    > ps, współczuję Wam wizyty tego prostaka :-(

    Lepszy prostak niż lewacki faszysta ;-)

  • 8. Data: 2017-07-05 15:30:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-07-2017 o 15:02, z pisze:

    > Lepszy prostak niż lewacki faszysta ;-)

    To prawda, od Kaczyńskiego lepszy.
    Ale i tak to takie samo dno.

  • 9. Data: 2017-07-06 04:30:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > To po chuj tam zyjesz jak jest tak zle? Zaprotestuj i przeprowadz sie do niemiec.

    Nie powiedziałem, że w USA jest źle tylko że Trump jest cymbałem.

    Mam cichą nadzieję, że zrobi wnet coś na tyle skrajnego, że go wyrzucą z
    urzędu i nie na psuje za nadto.

  • 10. Data: 2017-07-06 04:30:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote: